PrestaBizz Posted December 13, 2012 Share Posted December 13, 2012 (edited) Jeg kører med QuickPay i testmode og har observeret at der i nogle tilfælde kommer en tredobbelt transaktion i BO (se attachement). I QuickPay Manageren er der imidlertid kun den ene transaktion der skal være. Er der nogen der har en løsning på dette underlige problem? Jeg kører 1.5.2.0 Edited December 14, 2012 by PrestaBizz (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted December 14, 2012 Share Posted December 14, 2012 Hvilken version af Quickpay-modulet benytter du? /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
PrestaBizz Posted December 14, 2012 Author Share Posted December 14, 2012 3.12 (den nyeste version). Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted December 14, 2012 Share Posted December 14, 2012 Jeg har testet en del med PrestaShop 1.5.2.0, men jeg har ikke set det problem, du nævner der. Hvis du på nogen måde kan genskabe problemet, må du meget gerne skrive til mig. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
PrestaBizz Posted December 14, 2012 Author Share Posted December 14, 2012 Problemet er der faktisk ofte (hele tiden). Jeg lægger et produkt i kurven, går til checkout, gennemfører betaling via QuickPay og bliver derefter sendt tilbage til shoppen. Går ind i BO og åbner den nye ordre hvor problemet fremgår som på det vedlagte skærmdump øverst i tråden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted December 14, 2012 Share Posted December 14, 2012 Det var pokkers. Jeg har sendt dig en PM. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
PrestaBizz Posted December 14, 2012 Author Share Posted December 14, 2012 Fandt løsningen! Det var ikke en fejl relateret til QuickPay men en generel PS bug. Løsningen kan findes her: http://www.prestashop.com/forums/topic/199400-solvedtripple-payments/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deluxtoy Posted December 14, 2012 Share Posted December 14, 2012 Hej Alle Har samme problem og prøvet så den løsning som linket #7 Det hjalp på problemet med tripel betalin men til gengæld sender shoppen ikke ordrebekræftigleser ud :S og prøver jeg manuel at flytte den til betaling modtage, så crasher siden.. Andre med et problem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted December 14, 2012 Share Posted December 14, 2012 Denne tråd er løst - start en ny og link til denne tråd hvis nødvendigt, specielt fordi du introducerer en ny fejl. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deluxtoy Posted December 14, 2012 Share Posted December 14, 2012 Hov, sorry... så slet ikke den stod som løst.. tak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts