Sarah1101 Posted June 16, 2009 Share Posted June 16, 2009 Hej alle,Jeg har i sin tid valgt fra at få vist produkterne på forsiden. Nu kunne jeg dog godt tænke mig at finde det frem igen og benytte mig at muligheden..Men hvordan er det lige jeg gør det? Er helt blank lige nu Håber I kan hjælpe..Mvh. Sarahhttp://www.elviraogsixten.dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
hatc Posted June 16, 2009 Share Posted June 16, 2009 Sarah,Gik klappen lige pludselig ned ? , kender det kun alt for godt. (;O)Du skal aktivere modulet "Fremhævede produkter på hjemmesiden v0.9" /Henrik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sarah1101 Posted June 16, 2009 Author Share Posted June 16, 2009 Sarah,Gik klappen lige pludselig ned ? , kender det kun alt for godt. (;O)Du skal aktivere modulet "Fremhævede produkter på hjemmesiden v0.9" /Henrik Henrik, ja... Klappen gik virkelig ned - og jeg synes den gør det ofte for tiden.Jeg synes ikke jeg kan finde det modul i mit backoffice... Er jeg helt fortabt lige nu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
hatc Posted June 16, 2009 Share Posted June 16, 2009 Sarah,Du tager fanen "moduler" og finder den rakke af moduler der er kaldt "Tools" der skulle der gerne være en blok med dette modul.Smider lige et billed, det er så nemt (;O) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sarah1101 Posted June 17, 2009 Author Share Posted June 17, 2009 Sarah,Du tager fanen "moduler" og finder den rakke af moduler der er kaldt "Tools" der skulle der gerne være en blok med dette modul.Smider lige et billed, det er så nemt (;O) Tak for den meget pædagogiske forklaring :-) MEN - jeg har den ikke i mit backoffice.. Det lyder underligt, ja.. Men den er der altså ikke. Ved du hvad den hedder på engelsk? Link to comment Share on other sites More sharing options...
hatc Posted June 17, 2009 Share Posted June 17, 2009 Det kunne lyde som om du har afinstalleret eller slette den fra din "modules" mappe via FTP. Anyway.. (;O) Prøv først at hent en frisk version fra prestashop´s hjemmeside og tag den derfra. ellers kan du smide en PM til migmed din mail, så skal jeg sende dig en kopi af min./Henrik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts