Jakobseen Posted December 12, 2012 Share Posted December 12, 2012 Hejsa, Jeg har flyttet min Presta fra webshop.fleurance.dk som lå hos one.com til fleurance.dk som er flyttet til Meebox! Jeg har flyttet filerne, uploadet databasebackup, ændret config/settings OG lavet en find/replace i dreamweaver af min database, hvor jeg har fjernet alle steder, hvor der stod "webshop.fleurance" til bare at være fleurance. Stadig får jeg: Forkert sub-domæne for SQL-forespørgsel. Hvad er det jeg gør forkert/mangler? På forhånd mange tusinde tak - glæde mig til at se Prestashoppen in action! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted December 13, 2012 Share Posted December 13, 2012 Hvad har du helt præcist ændret i din settings.inc.php? Hvad er den præcise sti til din nuværende shop? Link to comment Share on other sites More sharing options...
markottnilsen Posted December 13, 2012 Share Posted December 13, 2012 Lyder som en kendt bug, dog ikke noget jeg har set selv, prøv at se denne tråd: http://forge.prestashop.com/browse/PSCFI-2916 Ellers prøv at slet din database og tag en ny kopi af den orginale. Installer den uden at rette i den. Og så gå direkte til din administration, her kan du så ændre url opsætningen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jakobseen Posted December 13, 2012 Author Share Posted December 13, 2012 Jeg har ændret: DB_NAME DB_USER DB_PASSWD Bør jeg ændre _PS_BASE_URI? @markittnilsen, jeg har godt set denne tråd og fulgt rådene :-) dog uden held, endnu! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted December 14, 2012 Share Posted December 14, 2012 Kommer som sagt an på om du har shoppen i roden af domænet eller på subdomæne osv. Hvad står der i din _PS_BASE_URI? og bruger hvor ligger din shop folder på din domæne? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jakobseen Posted December 14, 2012 Author Share Posted December 14, 2012 Yeps, webshoppen ligger i roden! I min _PS_BASE_URI står der: "define('__PS_BASE_URI__', '/');" Giver det mening? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 14, 2012 Share Posted December 14, 2012 Kan du ikke lige vise din settings.inc (husk at sløre passwordet). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jakobseen Posted December 18, 2012 Author Share Posted December 18, 2012 Prøv at se denne :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts