PrestaBizz Posted December 12, 2012 Share Posted December 12, 2012 (edited) Min shop ligger i et underdirektorie "/shop" til roden på mit domæne. Hvordan sættes dette op med GA? Jeg har gjort følgende: 1) Oprettet mig på Google Analytics og fået et UA-nummer 2) Installeret Google Analytics modulet i PS og lagt UA-nummeret ind. Spørgsmål: 1) Standardwebadressen på Google Analytics er sat til hoved domænet (altså uden /shop). Skal det ændres til /shop for at virke? 2) Skal der lægges sporingskode i roden af mit domæne (udover at GA modulet i PS lægger kode ind på de forskellige sider)? Ser frem til at høre fra jer. Edited December 18, 2012 by PrestaBizz (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
PrestaBizz Posted December 18, 2012 Author Share Posted December 18, 2012 Er der virkelig ingen der har input til dette? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted December 18, 2012 Share Posted December 18, 2012 (edited) 1. Burde være lige meget 2. Nej - selve koden i dit Google Analytics modul er nok. Edited December 18, 2012 by Napz (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
PrestaBizz Posted December 18, 2012 Author Share Posted December 18, 2012 Tak for det klare svar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts