alpis Posted December 11, 2012 Share Posted December 11, 2012 Hej. Jag har installerat payson 1.1 till min Prestashop 1.4.7.0 och har sätt att det finns vissa ställen det står på engelska =( När man slutför beställningen med Payson så står det på engelska: " Your order on Solfilmskompaniet.se is complete. You have chosen the Payson method. Your order will be sent very soon. For any questions or for further information, please contact our customer support. " Även orderbekräftelsen som kommer till e-post står det i rubriken/ämnet "Order confirmation" iställe för det ska stå orderbekräftelse Jag har försökt lösa dessa genom att hitta filerna i modulen men hittar inte=( Någon som är villig att hjälpa? Går jag in i översättningsprogrammet i Prestashop och översätter dom till svenska och sparar och går tillbaka dit så har dom inte sparats heller... Bugg eller vad är det frågan om i Payson.. Varför översätter inte Payson klart sina moduler? Link to comment Share on other sites More sharing options...
hellabella Posted December 12, 2012 Share Posted December 12, 2012 Testa att ändra i moduler följande filer: paysoninvoice, confirmation.tpl. paysondirect, confirmation.tpl Link to comment Share on other sites More sharing options...
alpis Posted December 13, 2012 Author Share Posted December 13, 2012 Jag har ändrat i paysoninvoice men inte i paysondirect det spelar väl ingen roll? Det är ju paysoninvoice jag försöker med.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
hellabella Posted December 13, 2012 Share Posted December 13, 2012 (edited) Måste man inte slå gå in under: Back Office Preferences Performance och kicka i ja på Force sammanställa, och klicka i inga på Cache. Sedan uppdatera webbläsaren för att se om ändringarna gått igenom. Glöm inte att ändra tillbaka: Force sammanställa & Cache Bara i paysoninvoice, confirmation.tpl. om det är den modulen du använder. Edited December 13, 2012 by hellabella (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
alpis Posted December 13, 2012 Author Share Posted December 13, 2012 Jag gjorde det..... inte uppdaterats ändå... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts