Christian Buch Posted December 11, 2012 Share Posted December 11, 2012 (edited) Hej Alle Kan man ikke få prestashop til automatisk at sende faktura til kunden i stedet for at de skal logge ind under "min konto" for at finde den? Det kunne fx være sammen med at varen er sendt.. Ca. 99% af mine kunder handler som "gæst", hvorfor de selvsagt ikke får en konto, men alligevel får de en mail om at de kan se fakturaen under min konto. På forhånd tusinde tak. Kører version 1.5.017 Edited December 11, 2012 by Christian Buch (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
KimTheMan Posted February 12, 2013 Share Posted February 12, 2013 Det var ikke meget hjælp du fik der... Jeg har samme spørgsmål og kører med version PrestaShop™ 1.5.3.1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted February 13, 2013 Share Posted February 13, 2013 Ja, og det kan jo være, at vi ikke kender løsningen..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
KimTheMan Posted February 13, 2013 Share Posted February 13, 2013 Ja det er jo også et svar, og kan være en hjælp. Da man så ved, man skal finde løsningen et andet sted. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KimTheMan Posted July 12, 2013 Share Posted July 12, 2013 Jeg har lavet en guide til hvordan jeg har løst mit problem med fakturaen. Nu bliver den ikke sendt til kunden pr. e-mail. Men de får muligheden for at logge ind på deres konto, eller på deres gæste konto. Hvor de derinde kan se fakturaen, når jeg har godkendt denne til slut. Du kan se min "guide" til den her: http://www.amino.dk/forums/t/193122.aspx Ved ikke om det er noget du kan bruge. Men det er da forsøget værd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KimTheMan Posted June 5, 2014 Share Posted June 5, 2014 Har lavet en opdatering på amino tråden så kunden nu direkte kan modtage fakturaen pr. e-mail efter afsendelse eller lign. http://www.amino.dk/forums/t/193122.aspx Kim Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts