Koekedoe Posted December 9, 2012 Share Posted December 9, 2012 (edited) Ik heb net de overstap gemaakt naar versie 1.5.2 Na heel wat problemen is me dit zo goed als volledig gelukt. Enkel nog wat lay-out problemen. Maar ik stuit tegen het volgende. Wanneer ik bij producten naar de tab afbeeldingen ga, dan vind ik er geen knop om de foto's te uploaden. DIt is het scherm dat ik te zien krijg: Edited December 9, 2012 by Koekedoe (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
maroc1994 Posted December 9, 2012 Share Posted December 9, 2012 hallo, Heb je toevallig de nederlandse taalpakket van telesight geinstalleerd? Ik heb namelijk ook de zelfde probleem, Probeer is bij tabblad medewerkers en dan je account op ENGELS te zetten. (opslaan) en ga dan terug naar tabblad medewerkers en onderaan zie een optie om je taal te onthouden en zet m op ja en daarna opslaan. Als het goed is kan je nu wel afbeeldingen toevoegen mvg, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koekedoe Posted December 9, 2012 Author Share Posted December 9, 2012 Ik heb het even geprobeerd, maar dit lost niets op jammer genoeg Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted December 9, 2012 Share Posted December 9, 2012 Ik kan het probleem reproduceren op een nieuwe testomgeving. Nu nog uitzoeken waar de fout zit en hoe dit permanent op te lossen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
maroc1994 Posted December 9, 2012 Share Posted December 9, 2012 Ik kan het probleem reproduceren op een nieuwe testomgeving. Nu nog uitzoeken waar de fout zit en hoe dit permanent op te lossen. hallo, bedankt! de probleem werkt zelfs op een standaard schone prestashop. Ik denk dat wanneer je op afbeelding klikt, dan weet hij niet waar hij naartoe moet gaan. Ik denk een verkeerde link of een fout in de nederlandse taalpakket van telesight. Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted December 9, 2012 Share Posted December 9, 2012 hallo, bedankt! de probleem werkt zelfs op een standaard schone prestashop. Ik denk dat wanneer je op afbeelding klikt, dan weet hij niet waar hij naartoe moet gaan. Ik denk een verkeerde link of een fout in de nederlandse taalpakket van telesight. Het probleem is een javascript fout door een onbedoelde regeleinde in het vertaalbestand.Als je in de BO naar vertalingen->backoffice vertalingen->nederlands gaat en je slaat deze vertalingen even een keer op dan moet het probleem zijn opgelost. Link to comment Share on other sites More sharing options...
maroc1994 Posted December 9, 2012 Share Posted December 9, 2012 Het probleem is een javascript fout door een onbedoelde regeleinde in het vertaalbestand. Als je in de BO naar vertalingen->backoffice vertalingen->nederlands gaat en je slaat deze vertalingen even een keer op dan moet het probleem zijn opgelost. hallo, YOEHHOOOEE opgelost. Harstikke bedankt!!!!!!!!!! Hoe kwam je achter dat het daar aan lag. Ik heb me verrot gezocht! mvg, Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted December 9, 2012 Share Posted December 9, 2012 hallo, YOEHHOOOEE opgelost. Harstikke bedankt!!!!!!!!!! Hoe kwam je achter dat het daar aan lag. Ik heb me verrot gezocht! mvg, Firebug Link to comment Share on other sites More sharing options...
maroc1994 Posted December 9, 2012 Share Posted December 9, 2012 Firebug was dat niet van Firefox? In ieder geval bedankt!!!!\ mvg, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koekedoe Posted December 9, 2012 Author Share Posted December 9, 2012 Jammer genoeg biedt het bij mij geen oplossing. En nu heb ik nog een extra probleem gevonden. De categorie tree die je normaal terug moet vinden bij associations is ook verdwenen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koekedoe Posted December 9, 2012 Author Share Posted December 9, 2012 Oja, ik werk niet met telesight Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koekedoe Posted December 9, 2012 Author Share Posted December 9, 2012 een lichtpuntje gevonden. In firefox blijkt het allemaal wel te werken. In Chrome blijkbaar niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Telesight Posted December 9, 2012 Share Posted December 9, 2012 Het Nederlands taalpakket is van Prestashop niet van mij ;-) of beter van ons allen ... Ik heb een nieuwe versie van het taalpakket geupload en nu zou deze fout verholpen moeten zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koekedoe Posted December 11, 2012 Author Share Posted December 11, 2012 Het probleem heeft zich vandaag opnieuw voorgedaan. Ik heb mijn BO terug in het Engels geplaatst en het probleem is terug opgelost. Zou er nog een fout kunnen inzitten? Link to comment Share on other sites More sharing options...
PS_User Posted December 13, 2012 Share Posted December 13, 2012 (edited) Het probleem heeft zich vandaag opnieuw voorgedaan. Ik heb mijn BO terug in het Engels geplaatst en het probleem is terug opgelost. Zou er nog een fout kunnen inzitten? Hier ook problemen met afbeeldingen toevoegen bij artikelen. Ik ben aan zoeken gegaan en vond de fout in het bestand '/translations/nl/admin.php'. Op regel 1109 en 1110 stonden daar gebroedelijk onder elkaar: $_LANGADM['AdminProducts4ce8e7777d2385ce6123d0083d8d8cb4'] = ' Afbeelding toevoegen is geslaagd'; Daar heb ik 1 regel van gemaakt. Een simpele ram op de Del toets was voldoende om et probleem op te lossen Ow ja ... een kleine opmerking: als je dit bestand opent op een Windows systeem in bijv. Kladblok, dan is het mogelijk wel 1 regel en staat er een vierkantje. Verwijder dan dit vierkantje. Edited December 13, 2012 by PS_User (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
GJ71 Posted December 14, 2012 Share Posted December 14, 2012 (edited) Zo hee. Had het zelfde probleem met een shop en ^^ did the trick. Erg bedankt! Wel vaag overigens, maak veel shops en heb deze melding nooit eerder gezien. Edited December 14, 2012 by GJ71 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Telesight Posted December 15, 2012 Share Posted December 15, 2012 Er wordt gebruik gemaakt van een nieuw vertaalsysteem en ik heb deze regelopslitsing doorgegeven, hopelijk komt het nu niet meer voor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts