Martin1966 Posted December 6, 2012 Share Posted December 6, 2012 (edited) Na de installatie van 1.5.2. is onze site zonder veel problemen in een testfase operationeel. We konden ook artikelen aanmaken en plaatjes toevoegen. Niet helemaal bekend vanaf wanneer maar nu wil de images TAB van een product niet meer laden. Er verschijnt alleen een leeg blad. Geen foutmelding ook niet met de debug setting aan. Het gaat hier om de backend. Het probleem speelt bij zowel nieuwe als bestaande artikelen. Wie kan mij op weg helpen? Edited December 7, 2012 by Martin1966 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Woutermesker Posted December 17, 2012 Share Posted December 17, 2012 Beste Martin, Heb jij het probleem al gevonden ik heb exact hetzelfde probleem thanks! Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted December 17, 2012 Share Posted December 17, 2012 Na de installatie van 1.5.2. is onze site zonder veel problemen in een testfase operationeel. We konden ook artikelen aanmaken en plaatjes toevoegen. Niet helemaal bekend vanaf wanneer maar nu wil de images TAB van een product niet meer laden. Er verschijnt alleen een leeg blad. Geen foutmelding ook niet met de debug setting aan. Het gaat hier om de backend. Het probleem speelt bij zowel nieuwe als bestaande artikelen. Wie kan mij op weg helpen? Maak je gebruik van de Nederlandse vertaling? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin1966 Posted December 17, 2012 Author Share Posted December 17, 2012 Ja ik gebruik de NL vertaling en daar lijkt het probleem dan ook in te zitten. Zet ik de admin op EN dan werkt het goed. ( Heb er wel lang naar moeten zoeken..... ) Nog niet kunnen uitvinden waar het exact in zit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted December 17, 2012 Share Posted December 17, 2012 Ja ik gebruik de NL vertaling en daar lijkt het probleem dan ook in te zitten. Zet ik de admin op EN dan werkt het goed. ( Heb er wel lang naar moeten zoeken..... ) Nog niet kunnen uitvinden waar het exact in zit. Kijk eens bij http://www.prestashop.com/forums/index.php?/topic/209489-solvedkan-geen-product-images-uploaden/page__view__findpost__p__1033334 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts