Steffen Posted December 5, 2012 Share Posted December 5, 2012 (edited) Jeg har nu et par gange forsøgt at opgradere min test-shop fra v.1.4.4 (til v.1.4.9) til nyeste version af 1.5. Men selvom alt forløber uden problemer, ser shoppen forfærdeligt ud i v.1.5. Jeg ved, at mit tema ikke er lavet til 1.5, men selv standardtemaet er helt skævt, ingen vare-billeder og når man lægger en vare i kurven kommer der en fejl med, at varen ikke længere er tilgængelig. Det er nok fordi jeg har ændret nogle core-filer eller hvad ved jeg... Men er der en måde man kan starte helt forfra på, og samtidig beholde databasen som den ser ud nu? Altså alle kunder, ordrer og varer. Edited December 5, 2012 by Nondo (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steffen Posted December 7, 2012 Author Share Posted December 7, 2012 Slet ingen der kan svare på, om jeg kan installere en helt ny v. 1.5.2 og indføre databasen fra 1.4.4 i den? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts