Nikolaj - CheapGear.dk Posted December 2, 2012 Share Posted December 2, 2012 (edited) Hej med jer, Jeg har et problem som jeg ikke lige umiddelbart har kunne finde en løsning på. Jeg har brugervenlig-url slået til og har følgende rute til mine produkter {category:/}{id}-{rewrite}.html Under mine varer insistere prestashop dog på at mit vare-link skal se sådan her ud. mydomain.dk/lang/kategori+varenavn Nogen der har en ide til hvordan jeg får fjernet det der /lang/ ? Med venlig hilsen Nikolaj Edited December 2, 2012 by Tanqal (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikolaj - CheapGear.dk Posted December 3, 2012 Author Share Posted December 3, 2012 Slet ikke nogen der har et bud? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted December 3, 2012 Share Posted December 3, 2012 Har du engelsk eller andre sprog aktiveret? Den nemme løsning er at deaktivere andre sprog (men slet ikke engelsk - deaktiver kun!). Hvis du skal bruge de andre sprog, så tror jeg ikke du kan undgå /lang Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikolaj - CheapGear.dk Posted December 3, 2012 Author Share Posted December 3, 2012 Har dansk aktiveret, engelsk deaktiveret og alle andre sprog er slettet. Men den insistere stadig på /lang :/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts