Jump to content

Layered navigation block - ændre på visning af farver

Valkyrja

Recommended Posts

Og så er det liiige at jeg godt kunne bruge nogle screenshots.

Der kommer bare så mange indlæg herinde med hvorfor virker dit og dat ikke.

Og hvorfor virker dit og dat modul ikke.

Undskyld m in gylle,

Men man kan ikke forvente at få et svar, når spørgsmålet er så dårligt defineret som dit.

FREMOVER GIDER JEG IKKE SVARE PÅ SPØRGSMÅL, SOM IKKE ER DOKUMENTERET MED ET LINK TIL, HVORDAN DET MAN ØNSKER AT ÆNDRE SER UD. OG FREMOVER GIDER JEG IKKE SVARE PÅ SPØRGSMÅL HVOR PS VERSIONEN IKKE ER OPLYST.

OG JA, JEG VED GODT, AT DIT SVAR VIL VÆRE, AT JEG SKAL FORLADE DETTE FORUM. oG DET GØR JEG SÅ.

@pertho der er da godt nok lige nogen der er mavesure det helt vildt.. men idet mindste er der da en som forstår et meget simpelt spørgsmål om en ændring..

som hverken behøver at kende versions nr for eller at se et billede for at vide hvad modulet gør.. so chill...

Velvel - Tak, jeg faldt over en udgave af et modul jeg tror jeg har tænkt mig at køre det var lidt mere nice at se på og flere funktioner :)

til dem som måske vil kigge på det : http://addonspresta.com/en/filter-search/37-ultimate-filter-filter-search-on-attributes-features-manufacturers.html

Ser godt ud - gad vide hvor meget 367,77 zl er i DKK ;-) De kunne da godt lige skrive det i Euro. Bortset fra det, bruger du ikke version 1.5x? Det er kun understøttet til version 1.4x, blot så du lige er opmærksom på det, inden du køber.

EDIT: Man kan ændre valuta øverst - det koster 90 Euro - temmelig dyrt, synes jeg (for hvad det er)

Edited by Prestafan1234 (see edit history)