PrestaBizz Posted November 30, 2012 Share Posted November 30, 2012 (edited) I default footeren er der under overskriften "Information" en række links. Nogen af dem kan fjernes v.hj.a. cms-modulet, men det gælder ikke Tilbud, Nye varer, Mest solgte, Kontakt os og Sitemap. Er de hardkodet eller kan de slås til og fra? Hvis de er hardkodet, hvilke filer skal så tilpasses? Håber der er nogen der kan hjælpe. Edited December 1, 2012 by PrestaBizz (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Valkyrja Posted November 30, 2012 Share Posted November 30, 2012 Du skal ind i moduler / positioner og så skal du finde den krog der hedder noget med footer. der kan du se hvad der er "hængt" på footer delen. dem fjerner du så. hold tungen lige i munden når du gør det Link to comment Share on other sites More sharing options...
PrestaBizz Posted November 30, 2012 Author Share Posted November 30, 2012 Ja, jeg har været inde og se hvad der er hægtet på footeren, men så vidt jeg kan se kan det ikke løses ad den vej. Problemet er at de links jeg vil have fat i ser ud til at være lagt ind i cms-blokken (men kun i footeren), men man kan ikke tilgå dem fra cms redigeringen i BO. Det kan dog udmærket være at jeg ikke er opmærksom på hvor man skal ind for at redigere, men det kan også være at de er hardkodet ind i en fil. Any ideas? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted November 30, 2012 Share Posted November 30, 2012 Prøv at kigge i din footer.tpl fil - og det er så to filer, hvis du ikke bruger standard footer. Den ene har de omtalte links, den anden har link til hvor themet er købt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PrestaBizz Posted December 1, 2012 Author Share Posted December 1, 2012 Jeg har set i footer.tpl, men der er ingen af disse link. Andre forslag? Jeg bruger iøvrigt standard footeren da jeg ikke kan finde et egnet modul der virker i 1.5.2.0. Hvis der er nogen der kender et så må I meget gerne droppe et link. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PrestaBizz Posted December 1, 2012 Author Share Posted December 1, 2012 Løst: Det er blockcms der skal redigeres! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 1, 2012 Share Posted December 1, 2012 Ja tak Redigeres..... Tak for et svar, der ikke giver løsningen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PrestaBizz Posted December 1, 2012 Author Share Posted December 1, 2012 Udfordringen var at finde den fil der skulle ændres. Derfor er opgaven løst! Det er ret oplagt hvilke linier i filen der skal kommenteres ud, men jeg poster meget gerne en kopi hvis det har nogens interesse. Bare sig til. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hiller Posted March 11, 2013 Share Posted March 11, 2013 Hej Jeg kunne godt tænke mig at se en kopi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts