PrestaBizz Posted November 30, 2012 Share Posted November 30, 2012 (edited) Når jeg under "Min konto" går ind under "Mine personlige oplysninger" står der nederst på formen "[indsæt klausul vedrørende kundens personlige oplysninger, hvis det er relevant]". Hvor fjerner man denne? Edited November 30, 2012 by PrestaBizz (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Valkyrja Posted November 30, 2012 Share Posted November 30, 2012 dit tema /prestashop/ identity.tpl ca linje 124- 125. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Valkyrja Posted November 30, 2012 Share Posted November 30, 2012 du kan slette hele : {l s='[insert customer data privacy clause or law here, if applicable]'} Link to comment Share on other sites More sharing options...
PrestaBizz Posted November 30, 2012 Author Share Posted November 30, 2012 Tak skal du have - det virkede! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steffen Posted December 1, 2012 Share Posted December 1, 2012 Jeg ved godt denne er løst, men vil lige komme med et godt råd: Det er aldrig en god ide at slette linjer i filerne. Udkommentér dem i stedet ved, at indramme linjerne med {* og *} Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted December 1, 2012 Share Posted December 1, 2012 Jeg ved godt denne er løst, men vil lige komme med et godt råd: Det er aldrig en god ide at slette linjer i filerne. Udkommentér dem i stedet ved, at indramme linjerne med {* og *} Enig! Jeg har i dag siddet og rettet for en kunde, der har haft en anden til at lave rettelser (og slettet kode). Det gør det altså ret besværligt at slå ting til igen, når en anden har fjernet dem fra koden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PrestaBizz Posted December 1, 2012 Author Share Posted December 1, 2012 Helt enig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Valkyrja Posted December 1, 2012 Share Posted December 1, 2012 Ja korrekt. jeg er bare vant til at det er en selvfølge at man udkommentere. ligesom med // Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts