PrestaBizz Posted November 30, 2012 Share Posted November 30, 2012 Er der nogen der ved hvordan man kan indlægge et afkrydsningsfelt i headeren så kunden kan vælge at få vist priser med eller uden moms? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Valkyrja Posted November 30, 2012 Share Posted November 30, 2012 Tænker du på et slags B2B funktion. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Valkyrja Posted November 30, 2012 Share Posted November 30, 2012 Ville det ikke bare være nemmere at vise permanent priser med og uden moms. til dem som ønsker at se uden? http://www.prestashop.com/forums/topic/128287-display-product-price-with-and-without-tax/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
PrestaBizz Posted November 30, 2012 Author Share Posted November 30, 2012 Ja ideen var at bruge den samme side til B2B og B2C. Det er selvfølgelig en mulighed at vise begge priser, men det fylder jo mere. Løsningen med de to priser i dit link er udarbejdet til 1.4.? Jeg kører 1.5.2.0, vil det også virke der? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Valkyrja Posted November 30, 2012 Share Posted November 30, 2012 Ved jeg ikke har ikke prøvet, men det var en mulighed. Hvad med feks at lave kunde grupper hvor B2B kunder kan få lov til at se prisen uden moms. Jeg kender ikke til noget modul der kan lave en check box Link to comment Share on other sites More sharing options...
PrestaBizz Posted November 30, 2012 Author Share Posted November 30, 2012 Jo, men problemet er jo at man først ved om det er en B"B når de er registreret. En besøgende (visitor) skulle gerne kunne have begge muligheder. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Valkyrja Posted November 30, 2012 Share Posted November 30, 2012 De fleste B2B kunder ved vel godt at de skal spørge om at få en B2B konto, det gør jeg selv ved alle de sider jeg kommer på der er relevante. Der plejer firmaet at skrive muligheden for at blive B2B kunde Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted November 30, 2012 Share Posted November 30, 2012 Enig med Valkyrja - en B2B kunde kan ikke forvente at se priser, før de er logget ind - sådan er det også hos alle mine leverandører. Du kan lave noget langt mere avanceret ved at sætte login på en del af din side - men en af de helt store features ved version 1.5 er vel netop B2B?, så det burde jo kunne lade sig gøre som standard (uden login modulet, som jeg f.eks. har brugt på en version 1.4.9) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts