alicewoman1 Posted November 29, 2012 Share Posted November 29, 2012 (edited) Ik heb de header een klein beetje aangepast zodat het logo naast de winkelmand komt te staan in plaats van erboven.Nu ziet dit er goed uit in IE8 en IE9 maar in IE7 schuift de hele winkelmand naar rechts. Hoe krijg ik dit voor IE7 ook goed? http://www.catanddogshop.nl/nieuw Edited November 29, 2012 by alicewoman1 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kay van Aarssen Posted November 30, 2012 Share Posted November 30, 2012 Door een CSS Regels aan te maken voor IE7 Only Zie hier: http://css-tricks.com/how-to-create-an-ie-only-stylesheet/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
alicewoman1 Posted November 30, 2012 Author Share Posted November 30, 2012 okee ik ga het even doorlezen en kijken of ik eruit kom. Is het niet handiger als je het logo gewoon als achtergrond afbeelding kunt gebruiken in de header? In de onbewerkte versie blijft het mandje namelijk wel op zijn plek staan. ik had de code iets aangepast zodat het logo naast het mandje kon staan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kay van Aarssen Posted November 30, 2012 Share Posted November 30, 2012 Dat kan wel maar dan kom je weer met andere dingen in de knoop daarom is het gewoon apart. Denk dat je er wel uit komt met marges van de winkelwagen voor ie7 only. Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted November 30, 2012 Share Posted November 30, 2012 okee ik ga het even doorlezen en kijken of ik eruit kom. Is het niet handiger als je het logo gewoon als achtergrond afbeelding kunt gebruiken in de header? In de onbewerkte versie blijft het mandje namelijk wel op zijn plek staan. ik had de code iets aangepast zodat het logo naast het mandje kon staan. Dat zou alleen kunnen als je er vervolgens een soort lege placeholder met dezelfde dimensies overheen zet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
alicewoman1 Posted November 30, 2012 Author Share Posted November 30, 2012 (edited) Die code van IE7 pakte hij helaas niet. Heb het maar anders opgelost Edited December 2, 2012 by alicewoman1 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts