Timpet Posted November 29, 2012 Share Posted November 29, 2012 Jeg føler mig lidt i julestemning og synes jeg vil give lidt til jer på forumet, derfor er der her en specielt rabatkode til http://www.prestatips.dk/shop/ Rabatkoden er et gavekort på 200kr (eks moms) til dem som ønsker at købe mit pacsoft modul, den gælder fra i dag og så resten af weekenden. Brug koden: K2MXFQ0B God weekend. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Valkyrja Posted November 29, 2012 Share Posted November 29, 2012 Det ikke så dårligt endda =) Det skal jeg lige overveje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted November 29, 2012 Share Posted November 29, 2012 hehe - det skulle jeg lige have vidst for 14 dage siden;-) Men til dem som overvejer: Det kan varmt anbefales at bruge dette modul. Det gør livet SÅ meget lettere, når der skal udskrives pakkelabels. Og hvis der er andre end mig, der ikke har fået besked fra Post Danmark - så kan jeg oplyse, at Webpack 2 lukkes den 1. december. Jeg fik det kun at vide, fordi jeg oplevede, at Webpack 2 var nede, og jeg i den forbindelse spurgte til, hvornår de lukkede for den. Så det kunne jo være blevet rigtig sjovt at stå med manglende pakkelabels lige midt i julehandlen:-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted November 29, 2012 Author Share Posted November 29, 2012 Jeg beklager prestafan, jeg fik lige et flip i dag og lavede en masse rettelser på prestatips.dk/shop/, og i den forbindelse åbnede jeg også for gavekort / rabatkuponer det synes jeg lige jeg ville fejre. Der er i øvrigt kun 100 rabatkuponer til denne her weekend, og den første er allerede brugt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted November 29, 2012 Share Posted November 29, 2012 Det er helt ok Tim - det er alle pengene værd Held og lykke med salget! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted November 29, 2012 Author Share Posted November 29, 2012 Det er jeg glad for at hører Link to comment Share on other sites More sharing options...
Homeshop.dk Posted November 29, 2012 Share Posted November 29, 2012 Jeg kan også varmt anbefale tims modul, nu mangler vi bare integration med pakkeshops og så det at vi også kan sende pallegods, men det kommer helt sikkert snart fra Tim Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts