PrestaBizz Posted November 28, 2012 Share Posted November 28, 2012 (edited) Af en eller anden årsag vises blokken kun halvt. Det gør sig gældende både i Chrome og IE. Jeg kører PS 1.5.2.0 Er det nogen der har en løsning på dette? Edited December 1, 2012 by PrestaBizz (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Valkyrja Posted November 28, 2012 Share Posted November 28, 2012 Kan du linke? Link to comment Share on other sites More sharing options...
PrestaBizz Posted November 28, 2012 Author Share Posted November 28, 2012 Ja linket virker fint! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Valkyrja Posted November 28, 2012 Share Posted November 28, 2012 Kan du linke til siden så vi kan se hvad du snakker om.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PrestaBizz Posted November 28, 2012 Author Share Posted November 28, 2012 Shoppen er ikke online endnu, men jeg har vedlagt et skærmdump af problemet. Som det ses er det kun øverste linie af betalingskortene der vises, resten er ligesom "gemt" under nyhedsbrevblokken. Mouse over viser nogle få pixels af den "gemte" række. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PrestaBizz Posted November 29, 2012 Author Share Posted November 29, 2012 Jeg har være inde i blockpaymentlogo.tpl filen og set at der er 3 linier der lugter af at linke til de 3 logoer der faktisk bliver vist. Jeg havde egentligt forstået at der lå mange flere i blokken. Spørgsmålet er så nu hvordan filen ændres til at vise flere logoer og hvor disse findes? Nogen der kan hjælpe? Link to comment Share on other sites More sharing options...
PrestaBizz Posted December 1, 2012 Author Share Posted December 1, 2012 Løst: Logoer uploades til mytheme/img og filen blockpaymentlogo.tpl redigeres. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 1, 2012 Share Posted December 1, 2012 filen blockpaymentlogo.tpl redigeres..... Øhhhh. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PrestaBizz Posted December 1, 2012 Author Share Posted December 1, 2012 Når filen åbnes er det klart hvad der skal ændres. Man kan bare kopiere linierne og rette linket til de nye billedfiler. Det er vigtigt at logoerne uploades til det rigtige direktorie (se #7). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts