Steffen Posted November 28, 2012 Share Posted November 28, 2012 (edited) Hej Jeg kører MacOSX og bruger derfor sjældent Internet Explorer, men tjekker den ind i mellem. Jeg har for ca. en måned siden kørt et opdateret design ind på produktsiderne, og jeg har lige opdaget at det ser helt skævt ud i Internet Explorer (og Opera), men er ellers fin i alle andre (kendte) browsere. Kan nogen se hvorfor det går galt i disse to browsere? Det er formentlig noget med, at der ikke er plads til borders i IE og Opera, men synes jeg har prøvet diverse ændringer i css... Jeg takker for alle forslag! http://www.nondo.dk/...rio-bros-3.html Løsning: I min linje 100 i product.css fjernede jeg "float: inherit" og så faldt det hele på plads. Edited December 3, 2012 by Nondo (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 28, 2012 Share Posted November 28, 2012 IE8 på Windows 7. Og den ser da rigtigt fornuftigt ud hos mig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steffen Posted November 28, 2012 Author Share Posted November 28, 2012 Hmm mystisk... Har du prøvet at sammenligne med hvordan den ser ud i IE8 og f.eks. Firefox? Jeg har vedhæftet 2 billeder af hvordan den korrekt vises i Chrome og Firefox, og hvordan det ser ud for mig i IE og Opera. Jeg har naturligvis slettet alt cache og cookies og smarty/compile osv. for at sikre mig, at det ikke var dét Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts