hennyw Posted November 28, 2012 Share Posted November 28, 2012 Ik heb in mijn shop diverse producten met dezelfde omschrijving alleen een ander volume. nu kan ik de producten kopiëren en daarna het volume en de prijs aanpassen. echter de naam in bo wijzigt niet. nu kan ik aan de prijs zien om welk volume het gaat, maar is er een mogelijk heid de naam aan te passen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted November 28, 2012 Share Posted November 28, 2012 normaal gesproken moet je wanneer je op bewerken klikt de naam gewoon kunnen wijzigen , je kan eens de fout melding aan kunnen zetten en kijken of je een foutmelding krijgt wellicht bepaalde rechten niet goed staan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frens Posted November 28, 2012 Share Posted November 28, 2012 Een naam is uniek , die kun je maar een Keer gebruiken Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted November 28, 2012 Share Posted November 28, 2012 Een naam is uniek , die kun je maar een Keer gebruiken niet echt frens, heb hier een shopje met tig idem namen ,, bv kaartjes en in d ebeschrijving heeft het beestje wel weer wat anders ze krijgen allemaal een ander id mee dus maakt niet veel uit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frens Posted November 28, 2012 Share Posted November 28, 2012 De ID spreekt voor zich, maar dacht dat de naam ook uniek was Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts