Wingo Posted November 27, 2012 Share Posted November 27, 2012 Ik zal ongetwijfeld iets verkeerd hebben gedaan maar ik zit met het volgende: Wanneer ik naar de subcategorie van bepaalde producten ga zie ik de producten staan zonder afbeelding. Op de productpagina zelf is hij wel te zien en op de nieuwe producten slider op de voorpagina is hij ook te zien. Hiervoor geen problemen gehad, geen idee waar het mis is gegaan. Ik heb prestashop 1.5.2, verse installatie. URL via pb ivm submap naast draaiende site. Link to comment Share on other sites More sharing options...
veldmans Posted February 14, 2013 Share Posted February 14, 2013 In de Backoffice ga je naar Preferences -> Images Daar staat als het goed is een lijst met resoluties. Category Product Home Scene m_scene small medium large thickbox Wat ik heb gedaan om het goed te krijgen is alle opties extra aanmaken alleen dan de naam aanpassen. Dus je krijgt een resolutie small en een small_default. Je kopieert als het ware dus elke optie en zet er _default achter. Bij mij werkte het wel. Mvg Kris Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts