Prestafan1234 Posted November 25, 2012 Share Posted November 25, 2012 (edited) Jeg lavede denne rettelse i dag i min shop http://www.prestasho...__fromsearch__1 for at få cart id vist i ordreoversigten. Jeg testede, at alt så ok ud i BO, men første ordre modtaget herefter gik galt: Jeg fik mail om ny ordre og kunne se, at der lå en ordre i BO samt den nye kunde. Men på selve ordren, var der ingen kunde tilknyttet og jeg kunne ikke komme ind på ordren (siden hang når jeg klikkede på ordren). Umiddelbart har der ikke været problemer hos Nets eller Quickpay, så derfor må jeg tilskrive det rettelsen. Jeg har nu manuelt tilknyttet kunden til ordren i databasen (hvor der blot stod et "0") og fjernet kodelinjen igen. Der er intet i loggen der relaterer sig til fejlen. Mit spørgsmål er så, hvordan får jeg så vist cart id på ordren (det er temmelig umuligt at se sammenhæng mellem betalinger fra Quickpay i banken og ordrer i BO (og e-conomic) uden denne identifikation. Shoppen kører ver. 1.4.9.0 Edited November 25, 2012 by Prestafan1234 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted November 25, 2012 Share Posted November 25, 2012 Det lyder mærkeligt. Jeg har tilføjet en opdateret fil til tråden: Sådan vises id_cart (kurv-ID) i ordreoversigten. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted November 26, 2012 Author Share Posted November 26, 2012 Linjen er identisk med det, jeg havde indsat i AdminOrders.php og umiddelbart virkede det jo også fint, da jeg jo kunne se "cart" kolonnen i BO. Nu tester jeg lige nogle køb i testshoppen, før jeg lægger den i liveshoppen igen:-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Homeshop.dk Posted November 26, 2012 Share Posted November 26, 2012 Jeg har haft samme problem uden at vide hvorfor jeg har to gamle ordrer jeg ikke kan gå ind på Men min konklusion er st der på en eller anden måden går noget galt med ordrenr de to jeg ikke kan gå ind på er nogle hvor den pludselig er hoppet i nr. Serien Du kan dog skrive dem ud via faktura i backoffice og se ordrene så hæve dem via epay admin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Homeshop.dk Posted November 26, 2012 Share Posted November 26, 2012 (edited) Du kan prøve at se de to ældste ordre i min BO under ordre modtaget /betaling godkendt Fejlen fremkom ikke efter installation af kjelds modul de er kommet helt tilfældigt Edited November 26, 2012 by Homeshop.dk (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted November 27, 2012 Author Share Posted November 27, 2012 Tak, det vil jeg da lige gøre. Min testshop opfører sig lidt underligt når jeg tester. Men jeg tror også, at det kan være fordi, den ligger på et andet domæne (jeg får bl.a. fejl om callback URL fra Quickpay). Jeg lader den lige ligge lidt her i juletravlheden... Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted November 27, 2012 Share Posted November 27, 2012 Hvis shoppen er i maintenance kan Quickpay ikke komme igennem med callback. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts