Mobil4u.dk Posted November 25, 2012 Share Posted November 25, 2012 Jeg vil gerne have ændret lidt farver på min side www.mobil4u.dk På forsiden vil jeg gerne have ændret hovedkategorierne til sort skrift i stedet for den grå. Underkategorierne er sorte så vil gerne have dem ens. Hvordan og hvor gør jeg det? Det næste jeg gerne vil have ændret er min kurv og den firkantede baggrund ved "kategorier" på forsiden. Her vil jeg gerne have den grønne farve der allerede nu er gennemgående på siden indsat. Også her vil jeg høre hvor man gør det og hvordan? Håber der er en venlig sjæl der vil dele sin viden...... :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted November 25, 2012 Share Posted November 25, 2012 Åbn din CSS fil og find div#categories_block_left ul.tree li a color: #979696; til color: #000000: For at ændre baggrunden bag kategorier samt kurven skal du ændre billedet http://mobil4u.dk/themes/theme175/img/block_title.png til den farve grøn du nu ønsker, og uploade den det samme sted med samme filnavn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mobil4u.dk Posted November 25, 2012 Author Share Posted November 25, 2012 Mange tak for hjælpen. Hvis jeg nu også vil ændre skriftfarven på kurven, hvor skal jeg så kigge? Mht at ændre farven på det andet er jeg ikke sikker på mine evner rækker.... ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted November 25, 2012 Share Posted November 25, 2012 Find: #cart_block div.cart-prices span { color: #919191; float: left; } Og ændrer color til #000000 Upload det billede jeg har vedhæftet til den samme destination som jeg skrev i mit forrige indlæg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mobil4u.dk Posted November 25, 2012 Author Share Posted November 25, 2012 Hvor er det fedt med så kvalificeret hjælp! Sidste to ting jeg mangler at få ændret er: 1 "Gå til kassen" skal også meget gerne være samme grønne farve som det andet. 2 Hvis der en boks ved "kurv" (overskriften på indkøbskurven) vil jeg også gerne have den grøn. Men er i tvivl om det kan lade sig gøre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts