Christian Buch Posted November 24, 2012 Share Posted November 24, 2012 (edited) Hej Alle Jeg har oprettet en testshop på et andet domæne end min webshop. Har fået kopieret alle filerne over og omdirigeret til den rigtige database. Problemer er, at jeg ikke kan logge ind på testshoppen? Den siger: Employee does not exist or password is incorrect. Jeg har set i min phpMyadmin at brugeren er oprettet under employees. Har prøvet at rydde cache i browseren. Nogen der kender en løsning på dette? Edited November 24, 2012 by Christian Buch (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 24, 2012 Share Posted November 24, 2012 http://www.prestashop.com/forums/topic/182535-k%C3%A6mpe-problem-kan-ikke-login-pa-min-shop/page__p__908623__hl__newadmin__fromsearch__1#entry908623 Prestafan1234's første indlæg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian Buch Posted November 24, 2012 Author Share Posted November 24, 2012 Jeg uploaded den til min admin123 mappe, men den siger The requested URL /newadmin.php was not found on this server. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted November 25, 2012 Share Posted November 25, 2012 Og du skriver den fulde url? http:/www.dinside.dk/admin123/newadmin.php Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian Buch Posted November 25, 2012 Author Share Posted November 25, 2012 Ja, har skrevet den fulde url. Kan det tænkes at jeg har lavet omdirigeringen til den forkerte database eller lignende? Jeg kan jo selvfølgelig godt komme til login vinduet igennem www.domain.dk/admin123. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted November 25, 2012 Share Posted November 25, 2012 Har du lavet omdirigeringen i din config/setting.inc.php ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian Buch Posted November 25, 2012 Author Share Posted November 25, 2012 Ja, det var der jeg ændrede databasen og brugeren. Fulgte iøvrigt denne guide: http://www.prestatips.dk/opsaetning-og-brug-af-prestashop/opret-en-testshop-hvor-du-kan-afprove-rettelser/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted November 25, 2012 Share Posted November 25, 2012 Nu skriver du "brugeren" har du ikke test databasen på den samme server som din originale database? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian Buch Posted November 25, 2012 Author Share Posted November 25, 2012 Det er jeg i tvivl om.. Det er som sagt et andet domæne, så umiddelbart er det vel en anden server? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted November 25, 2012 Share Posted November 25, 2012 Det er jeg i tvivl om.. Det er som sagt et andet domæne, så umiddelbart er det vel en anden server? Det kommer jo an på, om du har flere webhoteller? Du kan sagtens have flere domæner på samme webhotel. I øvrigt virker newadmin.php ikke i nyere versioner af PrestaShop (brugeren får ikke tildelt administratorrettigheder, så hvis det er et problem med din admin bruger, ved jeg faktisk ikke, hvordan du skal få adgang) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts