chelleke Posted November 24, 2012 Share Posted November 24, 2012 Hallo allemaal Mijn webshop www.babygadgets.be draait op Prestashop. Het gekke is dat de tekst op de indexpagina, ook de footer helemaal vetgedrukt is geworden. Geen idee hoe dat is gekomen... Op de andere pagina's is er geen probleem en ik krijg dit maar niet in orde. Wie kan helpen? Nog een probleem is dat er op elke pagina, buiten de indexpagina, hidden tekst zit. Overal dezelfde. Denk van een sjabloon dat gebruikt werd (zie bijlage). Ik vraag me af waar die tekst 'zit' om 'm te verwijderen. Alle hulp is welkom! Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted November 24, 2012 Share Posted November 24, 2012 (edited) Hallo allemaal Mijn webshop www.babygadgets.be draait op Prestashop. Het gekke is dat de tekst op de indexpagina, ook de footer helemaal vetgedrukt is geworden. Geen idee hoe dat is gekomen... Op de andere pagina's is er geen probleem en ik krijg dit maar niet in orde. Wie kan helpen? Nog een probleem is dat er op elke pagina, buiten de indexpagina, hidden tekst zit. Overal dezelfde. Denk van een sjabloon dat gebruikt werd (zie bijlage). Ik vraag me af waar die tekst 'zit' om 'm te verwijderen. Alle hulp is welkom! Het vetgedrukte zit toch echt in de global css van het thema. font-weight: bold; komt zo'n 39 keer voor in de css code En...ik gok dat je site gehacked is waardoor allerlei extra 'reclame' links op de pagina's terecht zijn gekomen. Waarschijnlijk zijn je templates besmet Edited November 24, 2012 by scorpionsworld (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts