PrestaBizz Posted November 23, 2012 Share Posted November 23, 2012 Det ser ud til at Sete Varer blokken kun virker når man er logget ind. Den opdaterer simpelthen ikke med mindre man altså er logget ind. Kan det virkelig være rigtigt? Jeg kører 1.5.2.0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted November 23, 2012 Share Posted November 23, 2012 Nej det er ikke korrekt.. Modulet skulle også fungere uden man er logget ind. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted November 23, 2012 Share Posted November 23, 2012 Har du prøvet at slette cachen og tjekke igen i en ny browser? Link to comment Share on other sites More sharing options...
PrestaBizz Posted November 24, 2012 Author Share Posted November 24, 2012 Mener du slette cachen gennem BO eller i browseren? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted November 24, 2012 Share Posted November 24, 2012 I din browser. Hvis vi havde et link til din side, kunne vi jo se, om vi oplevede det samme. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PrestaBizz Posted November 24, 2012 Author Share Posted November 24, 2012 Min shop er ikke live endnu men der arbejdes på sagen. Når jeg sletter cachen logger den een set vare (den første) og virker derefter ikke mere. Det virker imidlertid fint når jeg er logget ind. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PrestaBizz Posted November 24, 2012 Author Share Posted November 24, 2012 Jeg fandt løsningen her på det engelske forum. Det virker nu helt efter hensigten i Chrome. I IE virker blokken, men der er ikke nogle billeder i den! Er der nogen der har en løsning til det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts