Mobil4u.dk Posted November 21, 2012 Share Posted November 21, 2012 Hej Jeg har startet et samarbejde med Pricerunner, således at mine priser og min shop www.mobil4u.dk vises på prissammenligningen på Priceruner. I forbindelse med dette er der en funktion til anmeldelse af butikken efter købet. Der skal indsættes et link på min side. Jeg har modtaget følgende fra Pricerunner: "Linket kan f.eks. indsættes når kunden har afsluttet sin ordre – på kvitterings siden. Du kan også sende den til kunden i ordrebekræftelses emailen. Det kunne f.eks. lyde således: Tak fordi du handlede hos os. Vi vil blive meget glade hvis du ville bedømme din oplevelse: KLIK HER Koden til sådan en tekst ser således ud: <!-- Denne kode indsaettes på din side --> <script src ="http://research.pricerunner.com/cgi-bin/quest/cssi.js?quest=114&client=52358"></script> Tak fordi du handlede hos os. Vi vil blive meget glade hvis du ville bedømme din oplevelse: <a href="#" onclick="launchCSS()">KLIK HER</a> - <!-- Kode slut -->" Er der nogen der ved i hvilken fil og hvor man skal indsætte denne stump kode i sin Prestashop, eller om der fides et modul eller lignende til dette. Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted November 23, 2012 Share Posted November 23, 2012 I mangel af bedre, kan du måske blive inspireret af det modul jeg i sin tid skrev til tracking pixel. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts