Christian Buch Posted November 21, 2012 Share Posted November 21, 2012 Hej Alle, Jeg har tilføjet dette link under carriers: http://www.postdanmark.dk/tracktrace/TrackTrace.do?i_stregkode=@ Men det kommer ikke med i mailen til kunden. Nogen der ved hvorfor? På forhånd tusinde tak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted November 22, 2012 Share Posted November 22, 2012 Indtaster du en T&T kode under den pågældende ordre? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian Buch Posted November 22, 2012 Author Share Posted November 22, 2012 Indtaster du en T&T kode under den pågældende ordre? Ja, indtaster det under ordren i feltet for T&T. Der bliver også sendt en mail ud efter jeg har indtastet, men ikke noget link. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted November 22, 2012 Share Posted November 22, 2012 Okay.. Har du ændret noget i dine mail templates? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian Buch Posted November 22, 2012 Author Share Posted November 22, 2012 Nej, intet. Er der evt. en kode fra en mail template jeg kan prøve at poste ind her? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted November 22, 2012 Share Posted November 22, 2012 Du kan lige kontrollere om du har denne linje i din /mails/in_transit.html <a href="{followup}">{followup}</a> Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian Buch Posted November 22, 2012 Author Share Posted November 22, 2012 Det har jeg umiddelbart: <td align="left">Du kan spore din forsendelse ved at klikke på følgende link: <a href="{followup}">{followup}</a></td> </tr> Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted November 22, 2012 Share Posted November 22, 2012 Prøv at se under Orders -> Statuses om du kan se in_transit.html blive brugt som email skabelon under en status. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian Buch Posted November 22, 2012 Author Share Posted November 22, 2012 Den bliver ikke brugt på nogen status, men den sender alligevel en email ud når jeg indsætter et T&T nummer? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted November 22, 2012 Share Posted November 22, 2012 Du har ret, det er mig der sluderer! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts