v4nn13 Posted June 9, 2009 Share Posted June 9, 2009 HalloIk ben nieuw bij prestashop.Ik moest voor mijn GIP een webwinkel programmeren maar aangezien we de lessen nooit gekregen hebben (wegens tijdsgebrek) moeten we een opencart gebruiken. Daarom heb ik gekozen voor PrestaShopNu lukt alles tot nu toe, enkel nog het volgende:Mijn "website" bestaat uit 6 categorieen ( 6 sporttakken: bv. voetbal, basketbal,...)links op mijn homepage staat nu categorieen... daar zie ik echter niets staan en nogtans zijn mijn categorieen aangemaakt!hoe komt dit? kan iemand mij helpen?met vriendelijke groetenV4nn13 Link to comment Share on other sites More sharing options...
TropischBruin Posted June 14, 2009 Share Posted June 14, 2009 Kloppen je taalinstellingen wel? Link to comment Share on other sites More sharing options...
v4nn13 Posted June 15, 2009 Author Share Posted June 15, 2009 Heb het kunnen oplossen. Heb nog wat dieper in het presta forum gekeken. Blijkbaar ligt dit aan enkele templates.Ik had een template gebruikt, daar zag ik ze niet staan.Ik installeerde de presta template en toen zag ik ze wel staan.Dus heb ik het zo gelaten.Toch bedankt!groeten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts