thogs Posted November 16, 2012 Share Posted November 16, 2012 Jeg har lige downloaded og installeret vers. 1.5.2, men synes ikke jeg på google kan finde nogen sprogpakke til dansk? Kan det virkelig være rigtigt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted November 16, 2012 Share Posted November 16, 2012 Jo, den findes skam. Du kan hente den direkte fra back office. Desværre mangler jeg at få oversat en del e-mails m.m. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
smartmoney82 Posted November 26, 2012 Share Posted November 26, 2012 @ Kjeld Det lyder jo ellers super nemt som du forklarer det, men jeg syntes ikke helt jeg kan finde det sted i BO at denne mulighed ligger?? Gælder det både oversættelse for FO og BO? Det vigtigste er jo klart FO. Btw. off topic her, men ville du anbefale man istedet for at køre den nye 1.52 starter op på 1.49? Er helt ny i PS regi, så kan selv vælge hvor og hvordan jeg vil starte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts