flunte70 Posted November 15, 2012 Share Posted November 15, 2012 (edited) jeg har opdelt mine kunder i kundegrupper med forskellig rabat. nu har jeg en vare - gavekort - som jeg gerne vil have at alle kunder skal kunne se (og købe) - men de skal ikke have den rabat som deres kundegruppe angiver. hvordan løser jeg dette? Edited November 17, 2012 by flunte70 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted November 16, 2012 Share Posted November 16, 2012 Jeg har ikke prøvet det af, men jeg tænker, du kan lave en ny kundegruppe (gavekort) og så sætte de kunder ind, der skal have rabatten?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
flunte70 Posted November 17, 2012 Author Share Posted November 17, 2012 Hej Prestafan1234! Nej det går desværre ikke... Der er kunder der får forskellige rabatter - men ingen af dem skal have rabat på gavekort - så kan jeg jo risikere at de får rabatten to gange - både når de køber gavekortet og hvis de selv skulle bruge det. Alle kunder skal betale fuld pris for et gavekort. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted November 17, 2012 Share Posted November 17, 2012 (edited) Du kan vælge, om kuponen skal være "kumulativ med andre kuponer" eller prisreduktioner. Hvis der ikke er sat flueben, bør kuponen ikke kunne bruges sammen med andre kuponer . I tidligere versioner af PrestaShop virkede dette ikke (det blev ikke respekteret), men måske er det rettet i nyere versioner Edited November 17, 2012 by Prestafan1234 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
flunte70 Posted November 17, 2012 Author Share Posted November 17, 2012 jeg har 1.4.8.2 og "kumulativ med andre kuponer" eller "kumulativ med andre prisreduktioner" mener jeg ikke virker, da jeg har givet gruppen rabat. jeg kan dog løse problemet men funktionen "Ny grupperabat" under kundegruppe, hvor jeg kan sætte den til 0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts