Mobil4u.dk Posted November 15, 2012 Share Posted November 15, 2012 Hej Jeg har fået nyt logo og indsat det på siden. Efter dette er det pludselig fejlplaceret, noget af logoet stikker ovenover min sorte header. Hvad kan dette skyldes og hvordan retter jeg det? Link til problem: www.mobil4u.dk Med venlig hilsen Kenneth Davidsen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted November 15, 2012 Share Posted November 15, 2012 Størrelsen på logoet passer ikke til den størrelse der er kodet i shoppens theme. Enten skal du lægge et mindre logo op eller rette dit theme. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mobil4u.dk Posted November 15, 2012 Author Share Posted November 15, 2012 Jeg har forsøgt og formindske logoet, endda ret kraftigt. Det ændrer ikke noget, den ligger sig stadigvæk ovenpå headeren. Hvis jeg skal ændre i mit theme hvordan og hvor gør jeg det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted November 15, 2012 Share Posted November 15, 2012 Har du tjekket, hvad størrelsen på logoet var på themet originalt? Ændringer på størrelsen kommer helt an på themet. Nogle skalerer det selv ned, og i andre skal du både rette tpl filer og css. Så det er ikke "bare lige" at beskrive. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts