Homeshop.dk Posted November 15, 2012 Share Posted November 15, 2012 Jeg er jo lidt doven , og kunne godt tænke mig lidt tips til at redigere de kategorier som jeg ikke har indtastet meta titel og description på. Er der en genvej til at se alle kategorier og redigere dem, det tager lidt lang tid at gå alle 750 kategorier igennem manuelt - så måske der var en slags categori editior eller noget lidt ala quick update modulet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Homeshop.dk Posted November 15, 2012 Author Share Posted November 15, 2012 Tak tak det var dejligt med nogle gode svar 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted November 15, 2012 Share Posted November 15, 2012 Storemanager måske? http://www.prestashopmanager.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Homeshop.dk Posted November 15, 2012 Author Share Posted November 15, 2012 Jeg har prøvet store manager tidligere var ikke så begejstret, men det var nok bare mig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted November 15, 2012 Share Posted November 15, 2012 Det er temmelig kompliceret. Jeg prøvede deres testversion og syntes, det var svært at få tingene til at virke. Men det er så nok bare mig:-) Det skulle jo efter sigende være den ultimative administration af PrestaShop Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts