PrestaBizz Posted November 13, 2012 Share Posted November 13, 2012 (edited) Jeg har et par spørgsmål til checkout layout: 1) Hvordan slipper man af med feltet "Rabatkuponer" i inkøbskurven? 2) Når man bruger gæstekonto kommer meddelelsen: " Du kan ikke reklamere over en vare, når du har en gæstekonto", ifm med guest tracking. Det er da ikke lovligt! Hvordan fjernes den "oplysning". Pft. Edited December 13, 2012 by PrestaBizz (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 13, 2012 Share Posted November 13, 2012 Ad 1) Payment>vouchers>Nej til aktiver rabatkuponer. Ad 2) Ja, det er ulovligt. Men hvilken version bruger du, for den meddelelse har jeg ikke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PrestaBizz Posted November 13, 2012 Author Share Posted November 13, 2012 1) Hmmmm.....den valgmulighed har jeg ikke under payment (modules=>payment). 2) Jeg kører 1.5.2.0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 13, 2012 Share Posted November 13, 2012 Ad 1) Hmmmm.. Her ikke prøvet 1.5.2.0, så der må jeg stå af, Desværre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted November 14, 2012 Share Posted November 14, 2012 Rabatkuponerne kan slås fra ved at sætte PS_VOUCHERS til 0 (i configuration-tabellen). Umiddelbart ser det ud til, at det er en forglemmelse, at dette ikke kan ændres fra back office. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
PrestaBizz Posted November 14, 2012 Author Share Posted November 14, 2012 Mener du at rette den direkte i tabellen gennem phpMyAdmin? Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted November 14, 2012 Share Posted November 14, 2012 Ja. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
PrestaBizz Posted November 14, 2012 Author Share Posted November 14, 2012 Mange tak skal du have - det virkede! Jeg stillede også spørgsmålet på det engelske forum og der var svaret at feltet automatisk skulle forsvinde hvis man slettede alle rabatkoder. Det virker bare ikke. Så du har nok ret i at de enten har glemt at lægge muligheden ind for at kunne slå det fra eller at de ikke har fået implementeret den automatiske funktionalitet rigtigt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted November 14, 2012 Share Posted November 14, 2012 Det er nemlig rigtigt. Intentionen har været, at feltet kun dukkede op, hvis man havde oprettet cart rules. Men det er bare ikke kodet rigtigt. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
PrestaBizz Posted November 14, 2012 Author Share Posted November 14, 2012 2) Når man bruger gæstekonto kommer meddelelsen: " Du kan ikke reklamere over en vare, når du har en gæstekonto", ifm med guest tracking. Det er da ikke lovligt! Hvordan fjernes den "oplysning". Pft. Angående mit andet spørgsmål omkring det at man ikke kan reklamere ved gæstekonto, så kommer meddelelsen kun frem når man benytter Guest Tracking af sin ordre (og altså ikke i forbindelse med afgivelse af bestilling). Nogen forslag til at slippe af med denne? Link to comment Share on other sites More sharing options...
PrestaBizz Posted December 13, 2012 Author Share Posted December 13, 2012 Er der ingen der kan svare på hvordan denne meddelelse: " Du kan ikke reklamere over en vare, når du har en gæstekonto" fjernes? Kommer som nævnt kun frem ved tracking af gæstekonto. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PrestaBizz Posted December 13, 2012 Author Share Posted December 13, 2012 OK - jeg fandt det! I order-detail.tpl kommenteres linie 422 ud! Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted December 14, 2012 Share Posted December 14, 2012 En anden gang, var det nok bedre, hvis du oprettede to tråde, når du har to spørgsmål. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
PrestaBizz Posted December 14, 2012 Author Share Posted December 14, 2012 Ja, det har du ret i (jeg havde faktisk glemt det andet spørgsmål indtil jeg igen støtte på problemet) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts