matglans Posted June 4, 2009 Share Posted June 4, 2009 hoi,wie kan er een colourpicker die al klaar is bij presta shops products toevoegen tegen vergoedinginfo:Er zit een knop Bestellen in die op dit moment alleen nog maar eenlege Javascript functie aanroept. Wat hierin moet komen ligt eenbeetje aan wat er daarna moet gebeuren op de website, waarnaartoemensen doorgestuurd moeten worden bijvoorbeeld.Ik heb hopelijk de vormgeving dusdanig gedaan dat het element eengeheel wordt met de pagina (op deze manier horen de stijlen elkaarniet in de weg te zitten). Het bestand Kleurenkiezer.html is werkenden kan samengevoegd worden met een template pagina van de Goedhuysverfwebsite.Wanneer er een .xml bestand met nieuwe kleuren wordt toegevoegd, hoefter alleen maar een nieuwe optie in de drop down menu in de .html teworden toegevoegd om deze te laten zien op de pagina. Zoals gezegd,vooraleerst alleen de RAL en RALD kleuren, ik kan echter in no-timeook die andere kleuren omzetten naar een .xml. Waar je het over detelefoon over had, het omzetten van de kleurenwaaiers zou meer tijd inbeslag nemen maar zo'n bestaande kleurenlijst met bijbehorende htmlkleurcodes is een fluitje van een cent. Ik wist echter niet meer zekerwelke nu overgenomen konden worden en welke niet, vandaar eerst maarzo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
matglans Posted June 23, 2009 Author Share Posted June 23, 2009 Eventueel zou je het hele verhaal als module maken en deze dan als hook inladen in de product.tplHet is echt nodig dat het ingeladen word pas als er custom features bij een product aanwezig zijn.Dus ik denk dat zoals we het nu gedaan hebben het wel goed is, maar dat alleen het gedeelte wat nu fout gaat in de product.tpl gefixed moet worden, maar zeker weten doe ik het ook niet.Wellicht is het verstandig om iemand die wel goed is in php code te vragen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
matglans Posted June 24, 2009 Author Share Posted June 24, 2009 niemand kan helpen dus Link to comment Share on other sites More sharing options...
matglans Posted June 28, 2009 Author Share Posted June 28, 2009 jammer Link to comment Share on other sites More sharing options...
matglans Posted June 28, 2009 Author Share Posted June 28, 2009 internationaal alswel nationaal gene goede php er te vinden dus grrrrrrrrrrr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts