PrestaBizz Posted November 11, 2012 Share Posted November 11, 2012 Jeg er igang med at tilpasse default theme'et og er interesseret i et modul til at håndtere toppen af shoppen, med mulighed for at ændre farver mv. Det skal håndtere top baren og også gerne søgefunktion, login, sprog, valuta mv. Jeg har søgt rundt men ikke rigtigt fundet noget. Nogen forslag? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paulito Posted November 11, 2012 Share Posted November 11, 2012 Godmorgen, Det eneste, jeg har set til dette er her Håber det hjælper Paul Link to comment Share on other sites More sharing options...
PrestaBizz Posted November 11, 2012 Author Share Posted November 11, 2012 Tak skal du have. Der er ihvertfald rig mulighed for at ændre på farverne. Fint! Kendskab til nogen moduler som kan inkluderes der giver nyt layout af toppen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paulito Posted November 11, 2012 Share Posted November 11, 2012 Good Morning, Wat ben je precies willen doen Paul Link to comment Share on other sites More sharing options...
PrestaBizz Posted November 11, 2012 Author Share Posted November 11, 2012 Hej Paul Ja jeg kan se at man også kan fortage mindre designændringer som at ændre form på header i form af rundede hjørner mv. Tak for linket. Jeg skal bare også have fundet et modul der kan flytte rundt på search, currency og cart placeringen og evt integrere dem i header menubjælken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paulito Posted November 11, 2012 Share Posted November 11, 2012 Dat is goed, laat me weten hoe je op met deze module en alle hulp die u nodig heeft Paul Link to comment Share on other sites More sharing options...
PrestaBizz Posted November 11, 2012 Author Share Posted November 11, 2012 Ik zal doen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted November 11, 2012 Share Posted November 11, 2012 Paul, du skriver i den danske del af forummet. Ret venligst dine indlæg. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts