maroc1994 Posted November 10, 2012 Share Posted November 10, 2012 hallo, 1.Ik heb een hoofcategorie (satelliet) met subcategories in Alleen waneer ik op Satelliet (hoofdcategorie) klik, dan krijg ik: There are no products. Hoe kan ik dit weghalen. en als ik het weghaal, geldt het dan bij alle categorien. 2. Als jullie goed weten kunnen we plaatje toevoegen bij een categorie. Alleen wanneer je op een categorie klikt, vergroot hij de plaatje en dat ziet er dan heel lelijk uit. Hoe kan ik er verzorgen dat die juist normaal laat zien in plaats van groter maken Kan je het ook verwijderen, zodat alleen de beschijving zichtbaar is alvast bedankt! mvg, Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted November 10, 2012 Share Posted November 10, 2012 hoi 1: ja in je category.tpl en ja dan is dit in alle categorieen weg 2:bij images een nieuw toevoegen kiezen , geef de juiste formaten en kies enkel categorie je moet dan bij de overige images category uitschakelen 3: kan ook ook ,ook in category.tpl Link to comment Share on other sites More sharing options...
musicmaster Posted November 14, 2012 Share Posted November 14, 2012 Hallo, Je kunt je category.tpl ook wel zo aanpassen dat het alleen voor één categorie geldt. Je krijgt dan iets als "{if $id_category != 66}" waarbij op de plaats van 66 het categorie nummer van Satellites staat. Je moet niet teveel van dat soort hacks in je code hebben maar soms is het nuttig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts