vestjyskdyremagasin Posted November 9, 2012 Share Posted November 9, 2012 Hej alle, JEg har forsøgt flere steder men endnu ikke fundet et svar. Jeg har problemer med, at mine beskrivelser ikke kommer frem på mine produkter, når folk har klikket sig ind på en kategori! Er der nogen der kan hjælpe - f.eks. om det er noget der skal ændres i temaet?? Et eksempel er: http://vestjyskdyremagasin.dk/da/14-flexi-liner Håber nogen kan hjælpe! Mvh. Steffen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted November 10, 2012 Share Posted November 10, 2012 Virker det med standard theme? Hvis ja, så skal det ændres i dit theme. Hvis du har købt et theme, bør du få dem til at rette. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vestjyskdyremagasin Posted November 10, 2012 Author Share Posted November 10, 2012 Åh nej - jeg har haft prøvet at kontakte dem omkring en opdatering af temaet til version 1.5.x, idet jeg købte det en måned før opdateringen kom, men uden svar. Nogen viden om hvordan man ændrer det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts