flunte70 Posted November 9, 2012 Share Posted November 9, 2012 Hvordan kan man eksportere sine kunder fra sin Prestashop? Jeg vil gerne have deres e-mail adresser ud så jeg kan invitere dem som ven i Facebook... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted November 9, 2012 Share Posted November 9, 2012 Uden at forholde mig til dit spørgsmål om eksport af kunders mailadresser, vil jeg mene, at det du vil lave, er spam - og det kan komme til at koste dyrt, hvis nogen anmelder dig. Du må ikke uopfordret kontakte dine kunder. Men du må gerne kontakte dem i forbindelse med en handel, eller hvis de f.eks. har givet samtykke til at modtage et nyhedsbrev. http://www.forbrugerombudsmanden.dk/Love-og-regulering/Retningslinjer-og-vejledninger/Markedsfoeringsloven/Spamvejledning Link to comment Share on other sites More sharing options...
flunte70 Posted November 10, 2012 Author Share Posted November 10, 2012 Det er fint nok du tænker på mig - men det var ikke det der var spørgsmålet - det har jeg helt styr på... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 10, 2012 Share Posted November 10, 2012 Jeg synes Prestashop1234 har svaret ganske udemærket på dit indlæg. Du kan ikke lide svaret, men hvad forventer du af svar? Det kan ikke blive bedre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
flunte70 Posted November 10, 2012 Author Share Posted November 10, 2012 pertho - det er vigtigt at man bidrager med noget man ved noget om. jeg har underskrift og skriftligt tilsagn om at modtage nyhedsbrev fra samtlige der her er tale om - så kan vi fokusere på det spørgsmålet går på. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 10, 2012 Share Posted November 10, 2012 Spørgsmålet går på, at "invitere dem på Facebook". Det er i mon verden ikke det samme som at sende dem et Nyhedsbrev. Det sidste har de accepteret. Men prøv du bare. (Men så gør eksporterer du bare de mail adresser på samme måde, som du ville eksportere mail adresser til et Nyhedsbrev, og det har du jo styr på:-)) Link to comment Share on other sites More sharing options...
flunte70 Posted November 11, 2012 Author Share Posted November 11, 2012 pertho - jeg har ikke behov for dine flabede svar - så bare slet dig fra denne tråd. Spørgsmålet går på: "Hvordan kan man eksportere sine kunder fra sin Prestashop?" - længere er den ikke. Glem alt andet - jeg skal nok sørge for ikke at gøre noget ulovligt... (det er måske et politi forum - jeg troede at det var et prestashop forum) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts