Steffen Posted November 8, 2012 Share Posted November 8, 2012 Hej Jeg vil genindføre en indkøbskurv i venstre kolonne på min shop, men har altid været irriteret over de meget sparsomme produktoplysninger den kunne indeholde - det var derfor jeg i lang har nøjes med blockuserinfo-kurven. Jeg har dog fået kurven designet sådan, at der er plads til lidt mere. Jeg har derfor øget truncate til 20 og gjort skriften en tand mindre. Men når jeg lægger en vare i kurven viser den oftest kun de 5 første bogstaver efterfulgt af ... , selvom der tydeligt er plads til mindst 10 tegn endnu. Når jeg så opdaterer siden (med varen i kurven) finder den ud af, at der er plads til mere og retter sig efter, hvad jeg har ændret truncate til. Er der nogen der kan give en løsning på dette? Den skulle jo gerne vise alle tegn med det samme varen lægges i kurven. Se billeder fra før og efter et klik på F5-tasten. Det er pt. på min testshop, hvis I selv vil prøve ad: http://testshop.dkneffets.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
markottnilsen Posted November 10, 2012 Share Posted November 10, 2012 Når du tilføjer noget til kurven, bliver det tilføjet/siden opdateret via Javascript. Så for at den også ændre sig når du ikke reloader skal du rette i javascript filerne, I dit tilfælde skal du have fat i js filen for blockcart i /modules/blockcart/ajax-cart.js og på linje 434 finder du koden som tjekker hvor langt navnet er og hvor meget der skal vises. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steffen Posted November 11, 2012 Author Share Posted November 11, 2012 Tak for svar, men det løste desværre ikke problemet... Link to comment Share on other sites More sharing options...
markottnilsen Posted November 11, 2012 Share Posted November 11, 2012 Det virker perfekt, husk at slet din browser cache Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts