petb Posted November 7, 2012 Share Posted November 7, 2012 (edited) Hoi allemaal Tijdens het bestelproces laat het formulier bij AANHEF geen mevr of Hr keuze zien maar enkel de optie UNKNOWN , welke wel aan te vinken is. iemand een idee hoe dit te verhelpen is ? ik heb al flink gezocht maar kan geen oplossing of aanwijzing vinden. Onderaan het formulier staat ook het veld KLANTGEGEVENS PRIVACY waar men de optie SSL aan of uit kan vinken. Is deze optie ook ergens uit te zetten? P.s ik wil een schermafdruk foto toevoegen maar dat lukt niet Alvast bedankt voor het meedenken. Peter shineproducts.nl Edited November 7, 2012 by petb (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted November 7, 2012 Share Posted November 7, 2012 [standaard reply modus] - Welke versie van Prestashop gebruik je? - Wat is de URL(s) van de site? - Screenshots? [/standaard reply modus] Link to comment Share on other sites More sharing options...
petb Posted November 7, 2012 Author Share Posted November 7, 2012 Sorry vergeten te vermelden, het gaat om prestashop versie 1.5.2.0 http://www.shineproducts.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted November 7, 2012 Share Posted November 7, 2012 Zijn de keuzes mevrouw,meneer, etc. wel ingesteld voor de nederlandse taal in de backoffice (Klanten->Titels)? Het 'Altijd veilig betalen met een SSL verbinding' veld komt van de module blockcustomerprivacy. Er zijn verschillende methodes om dit veld uit te schakelen, afhankelijk van het gebruik van deze module en je wensen. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
petb Posted November 7, 2012 Author Share Posted November 7, 2012 Super ! Beide problemen in een klap opgelost! - Onder klant stond inderdaad unknown aangevinkt en de Man en Vrouw waren leeg.. - Inderdaad de module customerprivacy was enabled en heb deze nu uitgezet. Echt ik heb gezocht en nog meer gezocht en dan staat het eigenlijk recht voor mijn neus. Bedankt voor deze informatie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted November 7, 2012 Share Posted November 7, 2012 Super ! Beide problemen in een klap opgelost! - Onder klant stond inderdaad unknown aangevinkt en de Man en Vrouw waren leeg.. - Inderdaad de module customerprivacy was enabled en heb deze nu uitgezet. Echt ik heb gezocht en nog meer gezocht en dan staat het eigenlijk recht voor mijn neus. Bedankt voor deze informatie. Graag gedaan.Wil je dan nog wel even de topictitel van je topic veranderen in [sOLVED] Dit kun je doen door je eerste post te editten via de full editor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts