MaartenPol Posted November 6, 2012 Share Posted November 6, 2012 (edited) Op dit moment heb ik 3 verschillende webshops. Alle drie draaien ze Prestashop, alleen er zijn wat verschillen in de gebruikte versies. (1.3.2.3 / 1.3.5.0 / 1.4.6.2) Nu met de nieuwe 1.5 serie lijkt het interessant om de 3 verschillende webshop te combineren in een multistore omgeving. Een aantal artikelen kunnen op alle site gekocht worden en dit scheelt in het onderhoud. Nu zouden we natuurlijk alle producten / klanten / orders van de 3 shop meenemen naar de nieuwe omgeving. Zijn er al mensen die dit gedaan hebben op deze manier? En wat zou de beste manier zijn? Ik zie hier eerlijk gezegt wel een beetje tegen op. Edited November 6, 2012 by MaartenPol (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kay van Aarssen Posted November 6, 2012 Share Posted November 6, 2012 Volgens mij hebben we allemaal hier nog niet multistore goed werkend gekregen. Althans AKJV en ik... Dus ik zou er nog eventjes mee wachten er is ook nog helemaal niks duidelijk over hoe je het nu GOED op moet zetten... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaartenPol Posted November 6, 2012 Author Share Posted November 6, 2012 Dan wacht ik nog even fijn af totdat mensen het goed in de vingers hebben. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kay van Aarssen Posted November 6, 2012 Share Posted November 6, 2012 Linkt mij een strak plan. Hou het forum in de gaten en ons blog www.prestashopmaken.nl daar zullen we dan een complete uitleg posten en ook hier op het forum. Zou je bij je topic titel nog even [solved] Kunnen zetten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts