Timpet Posted November 5, 2012 Share Posted November 5, 2012 (edited) Hej Alle sammen Det er måske et lidt andet emne der der normalt bliver debateret her, men jeg tænker alligevel at bede om DIN hjælp. Min kære kone er blevet nomineret til året kriseknuser 2012 for hendes vækst i butikken dressme.dk under krisen. Hun har brug for din stemme for at vinde: http://ivaekstprisen...k/stem.php?id=4 Det kunne alligevel være sjovt hvis det var en prestashop løsning der løb med sejren Jeg håber i vil give jeres støtte. Det er Nanna her i skal støtte: /Tim Edited November 5, 2012 by Timpet (see edit history) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted November 5, 2012 Share Posted November 5, 2012 Så har jeg smidt en stemme på en PrestaShop ejer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted November 5, 2012 Author Share Posted November 5, 2012 Tak, det betyder rigtig meget Link to comment Share on other sites More sharing options...
markottnilsen Posted November 10, 2012 Share Posted November 10, 2012 Stemt og ville da være dejligt med en Prestashop vinder Og godt arbejde med shoppen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted November 11, 2012 Author Share Posted November 11, 2012 Tak for stemmen Mark Link to comment Share on other sites More sharing options...
Homeshop.dk Posted November 11, 2012 Share Posted November 11, 2012 Har også stemt - held og lykke Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted November 11, 2012 Author Share Posted November 11, 2012 Tak Thomas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted November 11, 2012 Share Posted November 11, 2012 Jeg har altså også stemt, men det har jeg kun fortalt på mail, så nu fortæller jeg det også her Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted November 11, 2012 Author Share Posted November 11, 2012 Vi sætter pris på alle stemmerne, så tak til dig også Ann Karina Link to comment Share on other sites More sharing options...
Casper Blom Posted November 13, 2012 Share Posted November 13, 2012 Så har jeg også stemt på Nanna - selvfølgelig :-) Hvis nogle af jer også ville stemme på mig, så ville jeg blive super glad. Jeg er ikke i samme kategori som Nanna, så lad os da være 2 Prestashop-ejere som nupper den pris :-) I kan stemme på mig herinde: http://ivaekstprisen.ivaekst.dk/kategori.php?id=6 Jeg har også lavet en video om hvad jeg vil gøre, hvis jeg vinder: På forhånd tak!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts