yquem Posted November 5, 2012 Share Posted November 5, 2012 Hej Jeg har version 1.5.0.17 Lige meget hvad jeg gør på www.web2wine.com får jeg en 404 fejl her til morgen. I går var der ikke nogle problemer. Selvom jeg ikke mener jeg har rettet noget specielt så er det nok der problemet ligger begravet. Jeg har slået lidt sprog til og fra - uden at det gav problemer i går. Nogle gode bud til hvad jeg skal gøre? Evt. benytter mig af muligheden til at kommer op på 1.5.2 Jeg har ingen problemer i backoffice Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted November 5, 2012 Share Posted November 5, 2012 Har du slået venlige URLs til? Link to comment Share on other sites More sharing options...
yquem Posted November 5, 2012 Author Share Posted November 5, 2012 Har du slået venlige URLs til? Ja - men det er lang tid siden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted November 5, 2012 Share Posted November 5, 2012 Prøv at generere en ny .htaccess fil. Link to comment Share on other sites More sharing options...
yquem Posted November 5, 2012 Author Share Posted November 5, 2012 Tak for hints etc. Hmmm. Jeg slog den her fra. Så virkede det igen. Så slog jeg den til og det virker stadig og nu med brugervenlige URL'er Så er det store spørgsmål. Vil dette ske igen med at den ikke kan finde de 'brugervenlige URL'er, og den der lille advarsel betyder måske alligevel noget.... Har jeg mulighed for at 'slå denne mod-rewrite' til. Jeg er hostet hos Surftown. Brugervenlig URL Ja Nej URL-rewriting (mod_rewrite) er ikke aktiv på din server. Hvis du vil bruge brugervenlig URL, skal du aktivere denne mod. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 5, 2012 Share Posted November 5, 2012 Prestashop er nået til version 1.5.2.0, så prøv at opgradere til den. Nye versioner i 2. karakter er som regel meget fejlbehæftede. Jeg ville ikke installere PS til en prod-shop, før den kommer op i nærheden af 1.5.3.? eller mere. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts