Jump to content

Omnikassa beveiliginswaarschuwing / Geen order BO

Recommended Posts

Onlangs hebben wij omnikassa geimplementeerd in verschillende shops. Module van ideal-checkout.nl. Ideal / creditcard betalingen kunnen verricht worden.

SSL certificaat goed geinstalleerd.

Als klant betaling in omnikassa heeft voldaan krijgt hij de keuze verder te gaan (terug naar shop / order confirmation pagina). Zodra hij op verder klikt krijgt hij afhankelijk van de browser een beveiligingswaarschuwing. Die zegt min of meer dat de verbinding naar de order confirmation pagina niet veilig is (o.a in firefox). Hij krijgt de keuze wel of niet door te gaan. Kiest hij om niet door te gaan dan wordt hij niet doorgeleidt naar de order confirmation pagina en wordt de order niet geplaatst in de shop. Afgezien van het feit dat het voor de klant onbetrouwbaar over komt dat hij een beveiligingswaarschuwing krijgt is het niet plaatsen van de order het grootste probleem. De klant heeft betaald en verwacht zijn bestelling. Wij krijgen hier regelmatig mee te maken en dan moeten we als de klant "meestal al geirriteerd vraagt naar zijn order" vragen wat hij heeft besteld en wat zijn leveradres is.

Omnikassa helpdesk zegt dat het komt, omdat de website niet geheel SSL veilig is. Hierbij moet je denken aan bijvoorbeeld "absolute links" die met http beginnen ipv https. Als er maar 1 onderdeeltje is dat niet veilig waar dan ook op de website dan krijg je al die foutmelding. Dit is een probleem dat men bij omnikassa zou kunnen oplossen, maar ze willen er blijkbaar niet aan. Tevens zijn hebben we modules en betaalomgevingen van anderen geprobeerd die deze foutmelding niet geven.

Bij een shop heb ik ieder pagina gecontroleerd en krijg nog steeds de foutmelding.

Heeft iemand te maken met hetzelfde probleem. En heb je misschien een oplossing. Ik hoor het graag.

Zo niet hoop ik het probleem te vinden en het hier te kunnen melden en anders moeten we noodgedwongen een andere betalingsprovider kiezen

Onlangs hebben wij omnikassa geimplementeerd in verschillende shops. Module van ideal-checkout.nl. Ideal / creditcard betalingen kunnen verricht worden.

SSL certificaat goed geinstalleerd.

Als klant betaling in omnikassa heeft voldaan krijgt hij de keuze verder te gaan (terug naar shop / order confirmation pagina). Zodra hij op verder klikt krijgt hij afhankelijk van de browser een beveiligingswaarschuwing. Die zegt min of meer dat de verbinding naar de order confirmation pagina niet veilig is (o.a in firefox). Hij krijgt de keuze wel of niet door te gaan. Kiest hij om niet door te gaan dan wordt hij niet doorgeleidt naar de order confirmation pagina en wordt de order niet geplaatst in de shop. Afgezien van het feit dat het voor de klant onbetrouwbaar over komt dat hij een beveiligingswaarschuwing krijgt is het niet plaatsen van de order het grootste probleem. De klant heeft betaald en verwacht zijn bestelling. Wij krijgen hier regelmatig mee te maken en dan moeten we als de klant "meestal al geirriteerd vraagt naar zijn order" vragen wat hij heeft besteld en wat zijn leveradres is.

Omnikassa helpdesk zegt dat het komt, omdat de website niet geheel SSL veilig is. Hierbij moet je denken aan bijvoorbeeld "absolute links" die met http beginnen ipv https. Als er maar 1 onderdeeltje is dat niet veilig waar dan ook op de website dan krijg je al die foutmelding. Dit is een probleem dat men bij omnikassa zou kunnen oplossen, maar ze willen er blijkbaar niet aan. Tevens zijn hebben we modules en betaalomgevingen van anderen geprobeerd die deze foutmelding niet geven.

Bij een shop heb ik ieder pagina gecontroleerd en krijg nog steeds de foutmelding.

Heeft iemand te maken met hetzelfde probleem. En heb je misschien een oplossing. Ik hoor het graag.

Zo niet hoop ik het probleem te vinden en het hier te kunnen melden en anders moeten we noodgedwongen een andere betalingsprovider kiezen

Ik herken wel het probleem van klanten die onverhoopt niet terugkeren naar de confirmation/return url van de shop waardoor er na betaling geen order aangemaakt werd in de database.

Ik heb dit ondervangen door de ideal plugin (voor PS1.3.2) om te bouwen zodat een order aangemaakt werd met een nieuwe orderstatus (wachten op ideal betaling) alvorens de klant werd doorgeleid naar Mollie/de bankbetaling. Na betaling en terugkeren op de return url werd de order op status betaling ontvangen gezet. Kwam de klant onverhoopt niet terug op de return url komen werd de betalingsstatus periodiek gechecked middels een CRON-job om zodoende alsnog de order op de juiste status te zetten.

Het is de bedoeling om in de nabije toekomst de huidige ideal checkout module van ideal-checkout om te bouwen naar een PS1.5.x compatible en beter geïntegreerde module inclusief het bovenstaande betalingsstatus-model. Ik hoop/verwacht deze medio Januari beschikbaar te maken.

Bedankt voor je antwoord. Je oplossing lijkt me logisch. Alvorens men de betaling daadwerkelijk verricht, alvast een "pending" order. Snap alleen niet hoe je de status via CRON-job later alsnog kan veranderen. Haal je met een CRON-job status berichten op van de server van de betalingsprovider?

Voor mensen die hetzelfde probleem ervaren je kunt via "BO > Customers > Shopping Cart" verlaten winkelwagenstjes bekijken. Daar vindt je de naam, achternaam, emailadres en de producten. De adres gegevens echter niet. Deze kunt je vinden door op de achternaam te zoeken in "BO > Customers > Addresses" Deze info kun je dan vergelijken met de gegevens van je betalingsprovider in mijn geval omnikassa.

Edited by impressed (see edit history)

Bedankt voor je antwoord. Je oplossing lijkt me logisch. Alvorens men de betaling daadwerkelijk verricht, alvast een "pending" order. Snap alleen niet hoe je de status via CRON-job later alsnog kan veranderen. Haal je met een CRON-job status berichten op van de server van de betalingsprovider?

Inderdaad. Naast het aanmaken van een pending order word er in een aparte tabel van de database (reeds aangemaakt door de standaard ideal-plugin) een transactie logje weggeschreven. Aan de hand van de transaction-id en de transaction-code kan dan de status worden opgevraagd bij de payment provider.

De cron-job checked van alle pending transactions in de transactie log de status en wijzigt deze indien nodig om vervolgens de bijbehorende order status aan te passen indien nodig.

Bedankt voor je antwoord. Lijkt me een zeer goede oplossing.

Vandaag heb ik met iemand van ideal-checkout.nl gesproken. Ze hebben een nieuwe plugin voor prestashop ontwikkeld, waarbij een "pending" order wordt gecreëerd, alvorens de klant in de betaalomgeving van o.a. omnikassa terecht komt. De plugin wordt binnenkort op hun website geplaatst, echter waren ze zo vriendelijk om de plugin naar mij toe te mailen. Ze hadden er ook geen probleem mee dat ik hem op het prestashop forum post. Deze post ik zodra ik erachter ben hoe je een attachment plaatst. Voor degene die 'm snel wil hebben moet me even uitleggen hoe ik een attachment plaats.

Verder ga ik de plugin implementeren en zal hier uitleg geven over hoe het verloopt.

Hallo Impressed,

Ik ben benieuwd of het probleem met de nieuwe plugin verholpen is. Mijn webshop is net online en heb nu net zo'n geval binnen gekregen en herken dus het probleem.

Wat betreft het plaatsen van een attachment in prestashop 1.5, dit kan je volgens mij onder de tab produkt/bijlagen.

Edited by Mike Slot (see edit history)

Hallo Impressed,

Ik ben benieuwd of het probleem met de nieuwe plugin verholpen is. Mijn webshop is net online en heb nu net zo'n geval binnen gekregen en herken dus het probleem.

Wat betreft het plaatsen van een attachment in prestashop 1.5, dit kan je volgens mij onder de tab produkt/bijlagen.

Het probleem is nog niet verholpen. Ik heb het probleem aangegeven bij ideal-checkout en zij zeiden dat de plugin zou moeten werken. Zij lopen de installatie/configuratie na in mijn webshop. Zodra ze dat gedaan hebben en het probleem hebben gevonden zal ik dat hier melden.

Over het "attachment". Ik was niet opzoek naar hoe ik een attachment in een shop kan toevoegen, maar hier op het forum. Ik weet nu hoe het moet en heb de plugin toegevoegd. Misschien kan jij of iemand anders 'm eens installeren en kijken of het wel lukt.

Trouwens de plugins van ideal-checkout werken volgens mij nog niet naar behoren in prestashop 1.5. Weet niet welke versie je gebruikt, maar dat weet je dat daar nog problemen mee zijn.

Scorpionsworld wil jij niet eens naar de plugin kijken? Jij hebt volgens mij veel technische kennis.

idealcheckout-for-prestashop-1-4-8-alternative.zip

Het probleem is nog niet verholpen. Ik heb het probleem aangegeven bij ideal-checkout en zij zeiden dat de plugin zou moeten werken. Zij lopen de installatie/configuratie na in mijn webshop. Zodra ze dat gedaan hebben en het probleem hebben gevonden zal ik dat hier melden.

Over het "attachment". Ik was niet opzoek naar hoe ik een attachment in een shop kan toevoegen, maar hier op het forum. Ik weet nu hoe het moet en heb de plugin toegevoegd. Misschien kan jij of iemand anders 'm eens installeren en kijken of het wel lukt.

Trouwens de plugins van ideal-checkout werken volgens mij nog niet naar behoren in prestashop 1.5. Weet niet welke versie je gebruikt, maar dat weet je dat daar nog problemen mee zijn.

Scorpionsworld wil jij niet eens naar de plugin kijken? Jij hebt volgens mij veel technische kennis.

Ik zal eens kijken wat ideal-checkout.nl er van gebakken heeft.

Hoi Scorpionsworld heb jij nog gekeken naar het baksel van ideal-checkout? Met mij hebben ze in ieder geval nog geen contact gehad, maar ik zal volgende week eens contact met hen leggen.

Lijkt het je niks om via dit topic de module te verbeteren met het ophalen van de betaalstatussen. Ben niet alleen geinteresseerd in zo'n module, maar het lijkt me een leuke toegevoegde waarde voor dit forum. Ik wil me in ieder geval wel inzetten om zo'n module tot stand te krijgen. Ook al ben ik niet technisch zo goed onderlegd als jou, maar wil me wel 100% inzetten om dit tot stand te krijgen.

Hoi Scorpionsworld heb jij nog gekeken naar het baksel van ideal-checkout? Met mij hebben ze in ieder geval nog geen contact gehad, maar ik zal volgende week eens contact met hen leggen.

Lijkt het je niks om via dit topic de module te verbeteren met het ophalen van de betaalstatussen. Ben niet alleen geinteresseerd in zo'n module, maar het lijkt me een leuke toegevoegde waarde voor dit forum. Ik wil me in ieder geval wel inzetten om zo'n module tot stand te krijgen. Ook al ben ik niet technisch zo goed onderlegd als jou, maar wil me wel 100% inzetten om dit tot stand te krijgen.

Ik heb daar nog geen tijd voor gehad. De bouw van een andere module vreet momenteel mijn tijd.

Ik hoop zeer binnenkort te gaan kijken naar wat ideal-checkout heeft gebakken en te beginnen met de herbouw van mijn idee van hoe de module er uit zou moeten zien.

Voortgang hiervan zal zijn te volgen via http://prestadev.host-ed.me/changelog

• 4 weeks later...

Als je de nieuwe ideal-checkout plugin installeert krijgt je onderstaande melding als je de install.php pagina opent. Deze pagina checkt of de instellingen juist zijn.

Tabel `lang` bestaat niet.

Weet iemand wat er hier aan scheelt.

Heb je wel eerst het bestand /idealcheckout/configuration/database.php aangepast naar je eigen mysql database settings?

Ja, daarom vind ik het ook zo vreemd. Hierover heb ik ook contact gehad met ideal-checkout, waarop zij de plugin hebben gecontroleerd. Ze gaven aan dat zei geen probleem ondervonden bij de installatie, maar die is er wel degelijk.

Ik heb dat probleem dus ook niet. Controleer even met phpmyadmin of de tabel [prefix]lang (waarbij de [prefix] vervangen dient te worden door bijv. ps_) wel bestaat.

Nu zie ik het ik heb in de prefix een typefout gemaakt. Ipv ps_ heb ik ps_. met een puntje. Dat werkt natuurlijk niet. Ik had al in phmyadmin gekeken, maar vond daar niks. Is gewoon een stomme fout. Ik mijn hoofd hier maar op breken. Nu kan ik verder gaan met testen en hier verslag doen.

Maa ja, wellicht dat er misschien meer mensen deze fout maken al betwijfel ik het. Dan kunnen ze er in ieder geval wel iets over terug vinden.

Nu zie ik het ik heb in de prefix een typefout gemaakt. Ipv ps_ heb ik ps_. met een puntje. Dat werkt natuurlijk niet. Ik had al in phmyadmin gekeken, maar vond daar niks. Is gewoon een stomme fout. Ik mijn hoofd hier maar op breken. Nu kan ik verder gaan met testen en hier verslag doen.

Maa ja, wellicht dat er misschien meer mensen deze fout maken al betwijfel ik het. Dan kunnen ze er in ieder geval wel iets over terug vinden.

In ieder geval mooi dat het probleem voor jou opgelost is. Kun je ook weer verder met de implementatie van Ideal :)

Doordat de installie gelukt is kan ik hier nu mijn eerste bevindingen mededelen. Ik heb een ideal betaling getest. Testen vond plaats in de live omgeving van omnikassa.

Zodra de klant van prestashop naar omnikassa gaat wordt er direct een order geplaatst met de status "awaiting payment".

Dit blijft zo totdat de klant een succesvolle betaling heeft verricht via zijn eigen bank omgeving. Daarna kom de klant in het transactie overzicht terecht van omnikassa. Eerder moest de klant in dit scherm op verder klikken en als hij dan een beveilingswaarschuwing kreeg en op nee klikte (nee, niet doorgaan) dan werd de order niet geplaatst in de shop. Er werd ook geen bestelbevestiging verstuurd naar de klant.

Scorpionsworld jij had een hele goede oplossing, waarbij je achteraf status berichten ophaalt bij omnikassa voor "pending" (awaiting confirmation) orders. Dat hoeft dus niet, omdat het blijkbaar mogelijk is status berichten tijdens het betalingsprocess te ontvangen. Zodra de betaling is verricht in eigen bankomgeving maakt het niet meer uit wat de klant daarna doet. Gelukkig dat dit zo werkt, want zonder confirmatie dat de order is betaald werkt het nog maar half.

Ben nieuwsgierig wat jij hiervan vindt?

Doordat de installie gelukt is kan ik hier nu mijn eerste bevindingen mededelen. Ik heb een ideal betaling getest. Testen vond plaats in de live omgeving van omnikassa.

Zodra de klant van prestashop naar omnikassa gaat wordt er direct een order geplaatst met de status "awaiting payment".

Dit blijft zo totdat de klant een succesvolle betaling heeft verricht via zijn eigen bank omgeving. Daarna kom de klant in het transactie overzicht terecht van omnikassa. Eerder moest de klant in dit scherm op verder klikken en als hij dan een beveilingswaarschuwing kreeg en op nee klikte (nee, niet doorgaan) dan werd de order niet geplaatst in de shop. Er werd ook geen bestelbevestiging verstuurd naar de klant.

Scorpionsworld jij had een hele goede oplossing, waarbij je achteraf status berichten ophaalt bij omnikassa voor "pending" (awaiting confirmation) orders. Dat hoeft dus niet, omdat het blijkbaar mogelijk is status berichten tijdens het betalingsprocess te ontvangen. Zodra de betaling is verricht in eigen bankomgeving maakt het niet meer uit wat de klant daarna doet. Gelukkig dat dit zo werkt, want zonder confirmatie dat de order is betaald werkt het nog maar half.

Ben nieuwsgierig wat jij hiervan vindt?

Ik heb geen enkele ervaring met Omnikassa, mijn enigste "klant" werkt zelf met Mollie, maar wat ik weet is dat het bij iedere gateway/psp mogelijk is tussentijds status berichten op te halen. Sterker nog, de enigste optie die je hebt in de BO van de Ideal checkout module is het ophalen van statussen van nog openstaande transacties, dit moet echter handmatig gestart worden.

Ik heb de scripting voor mijn klant een tikkeltje verbouwd en een cron-job geschreven die dit automatisch doet eens per dag.

Dat Omnikassa de status al teruggeeft aan de plugin nog voordat de klant terug komt in de shop is netjes van omnikassa maar geldt dus lang niet voor alle psp's.

Bedankt voor je antwoord.

Een nadeel is wel dat er al een order bevestiging naar de klant wordt gestuurd, voordat hij daadwerkelijk de betaling heeft verricht. Opzicht maakt dat niet veel uit, want je ziet wel of er betaald is of niet.

Verder vraag ik me nog steeds af of die beveiligingswaarschuwing toch niet verholpen kan worden. Feit is dat de confirmation pagina niet in https opent. Misschien wordt de beveiligingswaarschuwing niet getoond als de confirmation page in https geopend wordt. Wat denk jij? Bij paypal wordt de confirmation pagina ook niet in https geopend en die geeft geen beveiligingswaarschuwing, maar ja die hebben een hele andere omgeving en ze hebben de plugin zelf voor prestashop gebouwd. Dus dat is eigenlijk niet vergelijkbaar.

Ben weer een keertje omnikassa aan het implementeren. Eigenlijk een update van oude naar nieuwe module.

Er zit een install.php bij die controleert of de database settings in orde zijn.

Krijg de volgende meldingen:

INSTALL LOG

Please remove this file (FTP: /idealcheckout/install.php) after installation!

Queries:

Query: INSERT INTO `ps_order_state` SET `id_order_state` = '1000', `invoice` = '1', `send_email` = '0', `color` = 'lightblue', `unremovable` = '1', `hidden` = '0', `logable` = '0', `delivery` = '0', `deleted` = '0';

Error: Unknown column 'deleted' in 'field list'

Query: INSERT INTO `ps_order_state_lang` SET `id_order_state` = '1000', `id_lang` = '1', `name` = 'Awaiting payment', `template` = 'payment';

Error: Duplicate entry '1000-1' for key 'PRIMARY'

Query: INSERT INTO `ps_order_state_lang` SET `id_order_state` = '1000', `id_lang` = '2', `name` = 'Awaiting payment', `template` = 'payment';

Error: Duplicate entry '1000-2' for key 'PRIMARY'

Query: INSERT INTO `ps_order_state_lang` SET `id_order_state` = '1000', `id_lang` = '3', `name` = 'Awaiting payment', `template` = 'payment';

Error: Duplicate entry '1000-3' for key 'PRIMARY'

Query: INSERT INTO `ps_order_state_lang` SET `id_order_state` = '1000', `id_lang` = '4', `name` = 'Awaiting payment', `template` = 'payment';

Error: Duplicate entry '1000-4' for key 'PRIMARY'

Query: INSERT INTO `ps_order_state_lang` SET `id_order_state` = '1000', `id_lang` = '5', `name` = 'Awaiting payment', `template` = 'payment';

Error: Duplicate entry '1000-5' for key 'PRIMARY'

Query: INSERT INTO `ps_order_state_lang` SET `id_order_state` = '1000', `id_lang` = '6', `name` = 'Wacht op betaling', `template` = 'payment';

Error: Duplicate entry '1000-6' for key 'PRIMARY'

Files & Folders:

No warnings found

Lijkt erop dat data niet gecreerd kan worden in mysql of bepaalde errors ontstaan die ik niet geheel begrijp. Ik heb dit handmatig gedaan helaas zonder success.

Ben weer een keertje omnikassa aan het implementeren. Eigenlijk een update van oude naar nieuwe module.

Er zit een install.php bij die controleert of de database settings in orde zijn.

Krijg de volgende meldingen:

INSTALL LOG

Please remove this file (FTP: /idealcheckout/install.php) after installation!

Queries:

Query: INSERT INTO `ps_order_state` SET `id_order_state` = '1000', `invoice` = '1', `send_email` = '0', `color` = 'lightblue', `unremovable` = '1', `hidden` = '0', `logable` = '0', `delivery` = '0', `deleted` = '0';

Query: INSERT INTO `ps_order_state_lang` SET `id_order_state` = '1000', `id_lang` = '1', `name` = 'Awaiting payment', `template` = 'payment';

Error: Duplicate entry '1000-1' for key 'PRIMARY'

Query: INSERT INTO `ps_order_state_lang` SET `id_order_state` = '1000', `id_lang` = '2', `name` = 'Awaiting payment', `template` = 'payment';

Error: Duplicate entry '1000-2' for key 'PRIMARY'

Query: INSERT INTO `ps_order_state_lang` SET `id_order_state` = '1000', `id_lang` = '3', `name` = 'Awaiting payment', `template` = 'payment';

Error: Duplicate entry '1000-3' for key 'PRIMARY'

Query: INSERT INTO `ps_order_state_lang` SET `id_order_state` = '1000', `id_lang` = '4', `name` = 'Awaiting payment', `template` = 'payment';

Error: Duplicate entry '1000-4' for key 'PRIMARY'

Query: INSERT INTO `ps_order_state_lang` SET `id_order_state` = '1000', `id_lang` = '5', `name` = 'Awaiting payment', `template` = 'payment';

Error: Duplicate entry '1000-5' for key 'PRIMARY'

Query: INSERT INTO `ps_order_state_lang` SET `id_order_state` = '1000', `id_lang` = '6', `name` = 'Wacht op betaling', `template` = 'payment';

Error: Duplicate entry '1000-6' for key 'PRIMARY'

Files & Folders:

No warnings found

Lijkt erop dat data niet gecreerd kan worden in mysql of bepaalde errors ontstaan die ik niet geheel begrijp. Ik heb dit handmatig gedaan helaas zonder success.

Kijk in de tabel ps_order_state en ps_order state_lang. Schijnbaar bestaan de order statussen met id 1000 al. Als die toebehoren aan Ideal/Omnikassa kun je de install meldingen negeren en gewoon verder gaan met de configuratie.

Wederom bedankt voor je antwoord. Precies wat je omschrijft over order statussen (ps_order_state_lang) dacht ik dus ook, maar ze waren niet zichtbaar in eerste instantie. Dus probeerde ik ze handmatig toe te voegen. Daarop kreeg ik de melding dat er een duplicate bestond. Hoe dan ook werkt het nu. Hetgeen men moet doen is het toevoegen van het veld "delete" in de tabel "ps_order_state". Daarmee los je onderstaand probleem op en werkt de module (tot nu toe) naar behoren.

• 3 months later...

Bedankt voor je antwoord.

Een nadeel is wel dat er al een order bevestiging naar de klant wordt gestuurd, voordat hij daadwerkelijk de betaling heeft verricht. Opzicht maakt dat niet veel uit, want je ziet wel of er betaald is of niet.

Verder vraag ik me nog steeds af of die beveiligingswaarschuwing toch niet verholpen kan worden. Feit is dat de confirmation pagina niet in https opent. Misschien wordt de beveiligingswaarschuwing niet getoond als de confirmation page in https geopend wordt. Wat denk jij? Bij paypal wordt de confirmation pagina ook niet in https geopend en die geeft geen beveiligingswaarschuwing, maar ja die hebben een hele andere omgeving en ze hebben de plugin zelf voor prestashop gebouwd. Dus dat is eigenlijk niet vergelijkbaar.

Ik loop tegen hetzelfde probleem aan. Heeft u (of iemand anders) hier inmiddels al een oplossing voor gevonden?

• 2 weeks later...

Ik zag hier een aantal verwoede pogingen met omnikassa en de vervolgstappen na betaling. Ik ben zelf geen prestashop ontwikkelaar, maar heb een en ander gedaan met omnikassa (ben zelf Django/Python developer).

Verwachten dat de klant na de betaling ook nog op een link moet klikken is uiteraard geen optie, immers na betaling moet alles al afgerond zijn (=> wat als de browser meteen na een geslaagde transactie op hol slaat?) Omnikassa voorziet hierin met 2 verschillende variabelen:

normalReturnUrl en

automaticResponseUrl

de normalReturnUrl is wat de gebruiker ziet na de betaling (al dan niet succesvol).

automaticResponseUrl wordt transparant aangeroepen en ziet de gebruiker totaal niet. De return waardes van omnikassa worden via POST aan dit url meegegeven (transactieID, tijdstip, responsecode van de betaling etc). mbv response code weet je of een betaling succesvol is afgerond of niet en daarmee kun je ook meteen een mail/factuur/o.i.d. naar de klant sturen.

Happy coding:)

• Create New...