pikatju Posted November 1, 2012 Share Posted November 1, 2012 Hej, Jeg har søgt og prøvet mange ting da det burde være simpelt. Så håber der er en venlig person der kan fortælle hvordan dette skal klares. Jeg har nogle vare der er "kun online" og der kommer som bekendt en tekst på produktsiden hvor der står "kun online" Dette vil jeg gerne have erstattet med et link der skal hentes fra tabellen "location" og så vil jeg gerne have en knap i stedet for tekst link. Jeg har fundet linie 366 i product.tpl {if $product->online_only} <p>{l s='Online only'}</p> - men hvordan skal denne linie se ud for at få det resultat jeg ønsker. Håber der er hjælp at hente også hvis jeg er på gale veje. Mvh Michael Link to comment Share on other sites More sharing options...
pikatju Posted November 1, 2012 Author Share Posted November 1, 2012 Løsningen var dette: <a href="{$product->location}" target="_blank">TEKST TIL LINK</a> Nu mangler jeg bare den sidste kodestump til et billede istedet for TEKST TIL LINK Håber der er en klog mand derude:-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts