wassie73 Posted November 1, 2012 Share Posted November 1, 2012 Binnen een shop versie 1.3 kan ik geen nieuwe modules installeren. Als ik op het tabblad modules klik, zou ik de mogelijkheid moeten zien om nieuwe modules te kunnen installeren, dat lukt namelijk bij een andere shop wel. kan iemand me vertellen of dat in de database geregeld wordt en zo ja, welk veld ik daarvoor moet aanpassen? ik had even de hoop dat een upgrade naar een hogere versie (in mijn geval naar 1.4.9) het probleem zou moeten oplossen. helaas is dat niet het geval. iemand suggesties? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Pastoor Posted November 1, 2012 Share Posted November 1, 2012 Staan de rechten goed van de modules map? Link to comment Share on other sites More sharing options...
wassie73 Posted November 1, 2012 Author Share Posted November 1, 2012 Staan de rechten goed van de modules map? we hebben chmod naar 777 op alle (sub) dir gezet. het gaat om een testdomein, dus kan niet zoveel kwaad. maar zonder resultaat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wassie73 Posted November 1, 2012 Author Share Posted November 1, 2012 als ik mijn 2 testdomeinen vergelijk (1 schone installatie en 1 ge-upgrade versie) zie ik bij de schone installatie als ik op modules klik: beheersysteem Modules En bij de ge-upgrade versie zie ik: administratiegedeelte Modules. Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted November 1, 2012 Share Posted November 1, 2012 (edited) als ik mijn 2 testdomeinen vergelijk (1 schone installatie en 1 ge-upgrade versie) zie ik bij de schone installatie als ik op modules klik: beheersysteem Modules En bij de ge-upgrade versie zie ik: administratiegedeelte Modules. Dat is dus enkel een verschil in vertaling.Wat zie je (wel) als je naar het Modules tabblad gaat? Edited November 1, 2012 by scorpionsworld (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
wassie73 Posted November 1, 2012 Author Share Posted November 1, 2012 Dat is dus enkel een verschil in vertaling. Wat zie je (wel) als je naar het Modules tabblad gaat? zie hieronder een printscreen. het bovenste deel is van de upgrade en het onderste deel van de schone installatie. Het lijkt wel alsof de Prestashop waar ik de upgrade heb uitgevoerd (was ook al zo voor de upgrade) ergens een beveiliging heeft tegen het installeren van nieuwe modules. http://www.plaatjesdump.nl/upload/11fba57ee2b4f08be3bd446eb41322ba.png Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frens Posted November 1, 2012 Share Posted November 1, 2012 Je kan de modules eens van de server verwijderen , en dan opnieuw uploaden MAAK WEL EEN BACK-UP VAN TE VOREN Link to comment Share on other sites More sharing options...
wassie73 Posted November 1, 2012 Author Share Posted November 1, 2012 Je kan de modules eens van de server verwijderen , en dan opnieuw uploaden MAAK WEL EEN BACK-UP VAN TE VOREN bedoel je dan de map modules verwijderen? zou dat die functionaliteit van het kunnen installeren van nieuwe modules weer terug brengen??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frens Posted November 1, 2012 Share Posted November 1, 2012 Het heeft wel eens geholpen in verleden,,of dat bij jou het geval wordt weet ik niet maak wel eerst een complete backup! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts