Kustomzbb Posted October 30, 2012 Share Posted October 30, 2012 Goedendag mede Prestashoppers. Ik ben op zoek naar een module en of aanpassing die mijn winkel zo veranderd dat de menu structuur als volgt wordt. Zie ook afbeelding: Categorie 1 Subcat1 Subcat2 Categorie 2 Subcat1 Subcat2 Enz..... kan mij iemand helpen. Ik ben nog niet zo goed in het prestashop verhaal. Was vaste gebruiker van Cubecart, maar wil nu eens wat anders Graag hoor ik van jullie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frens Posted October 30, 2012 Share Posted October 30, 2012 Hoi, Je kunt toch subcategorieën aanmaken dan krijg je standaard die structuur , maar wel zichtbaar te maken met een + teken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kustomzbb Posted October 30, 2012 Author Share Posted October 30, 2012 Blijft deze dan ook open staan? De bedoeling is dat je die submenu's altijd ziet dus niet als je er alleen maar op klikt. Zou dat op die manier dan ook kunnen? Alvast bedankt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frens Posted October 30, 2012 Share Posted October 30, 2012 Het gaat wel , heb het geweten maar ff kwijt.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frens Posted October 30, 2012 Share Posted October 30, 2012 Ga in de BO naar modules >categorien blok en zet vinkje uit bij dynamisch Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kustomzbb Posted October 30, 2012 Author Share Posted October 30, 2012 Bedankt voor je bericht. Dat komt al in de buurt. Gelukkig Zoals je in de afbeelding ziet zit iedere categorie in een apparte blok. Als iemand dit weer zou natuurlijk fanatastisch zijn. En zo zou ik dan ongeveer 8 blokken moeten hebben. is dit op de een of andere manier mogelijk. In ieder geval hartelijk bedankt Frens voor je moeite. Voor een idee kijk eens op videobewaking.eu Dat is 1 van mijn aankomende websites. Het idee met die categorien en onderverdeling zoek ik. Die site is gemaakt met Cubecart, maar wil prestashop proberen. Graag hoor ik van jullie Thanks Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted October 30, 2012 Share Posted October 30, 2012 Bedankt voor je bericht. Dat komt al in de buurt. Gelukkig Zoals je in de afbeelding ziet zit iedere categorie in een apparte blok. Als iemand dit weer zou natuurlijk fanatastisch zijn. En zo zou ik dan ongeveer 8 blokken moeten hebben. is dit op de een of andere manier mogelijk. In ieder geval hartelijk bedankt Frens voor je moeite. Voor een idee kijk eens op videobewaking.eu Dat is 1 van mijn aankomende websites. Het idee met die categorien en onderverdeling zoek ik. Die site is gemaakt met Cubecart, maar wil prestashop proberen. Graag hoor ik van jullie Thanks Dat moet mogelijk zijn door de css en template van blockcategories ietwat aan te passen.Heb het zelf niet getest/uitgeprobeerd, maar dat moet mogelijk zijn om tot een soortgelijk effect te komen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kustomzbb Posted October 31, 2012 Author Share Posted October 31, 2012 Ja dat denk ik ook ... Maar wie kan dat voor mij doen? Kan ook tegen betaling hoor ..... Laat maar iets weten Alvast bedankt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frens Posted October 31, 2012 Share Posted October 31, 2012 (edited) Wat wil je precies , een hele layout aanpassen of alleen het blok http://www.u-site.nl...0test/index.php edit: om tot de ong, 8 blokken te komen is niet zo een kunst Hoofdcategorie aanmaken en daarin weer de (sub) categorien Bewakingscamera's Infrarood nacht camera's (0) Overdag camera's (0) Buiten bewakingscamera (0) Dome camera's (0) Premium bewakingscamera's(0) Besturbare camera's (0) Edited October 31, 2012 by Frens (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kustomzbb Posted October 31, 2012 Author Share Posted October 31, 2012 Hens .. Dat is hem .... Zo moet ik het inderdaad hebben .... How have you done it? Thanks Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frens Posted October 31, 2012 Share Posted October 31, 2012 Mooi maar past het ook in de rest van je winkel >> esthetisch Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kustomzbb Posted October 31, 2012 Author Share Posted October 31, 2012 (edited) Ja hoor ... De kleuren van het blok, kleur tekst en background maken het goed hoor. Dat moet natuurlijk worden aangepast Edited October 31, 2012 by Kustomzbb (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frens Posted October 31, 2012 Share Posted October 31, 2012 Ja hoor ... De kleuren van het blok, kleur tekst en background maken het goed hoor. Dat moet natuurlijk worden aangepast ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kustomzbb Posted October 31, 2012 Author Share Posted October 31, 2012 Als de website af is kan ik zien of het goed in het geheel past. Zou dat niet zijn kan ik nog kleuren aanpassen .. dat lukt wel .... Denk zelf dat het zo perfect is ... Hoezo ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frens Posted October 31, 2012 Share Posted October 31, 2012 Maak maar eerst je website af en dan komt dat wel goed met dat blok. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kustomzbb Posted October 31, 2012 Author Share Posted October 31, 2012 pm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts