maroc1994 Posted October 28, 2012 Share Posted October 28, 2012 hallo, Ik vind de news letter block van prestashop een beetje saai. is er een andere module Block newsletter die wat leuker uitziet en effecient? Ik heb op internet gezocht, maar helaas niks Kennen jullie misschien een andere mooie module? alvast bedankt! mvg, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frens Posted October 28, 2012 Share Posted October 28, 2012 Je zou hem wat kunnen aanpassen als je de kennis hebt Link to comment Share on other sites More sharing options...
maroc1994 Posted October 28, 2012 Author Share Posted October 28, 2012 Dat is het probleem juist, geen kennis. Daarom zoek ik een kant en klare module mvg, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frens Posted October 28, 2012 Share Posted October 28, 2012 (edited) een voorbeeldje wat je ongeveer wilt zou wat helpen als je ervan uit gaat dat de enveloppe een afbeelding is (ook de pijl naar rechts) , de achtergrondkleur simpel aan te passen is en de tekst newsletter is gewoon tekst NEWSLETTER of bedoel je iets anders wat saai is aan de newsletter ? Edited October 28, 2012 by Frens (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts