Lucif Posted October 25, 2012 Share Posted October 25, 2012 Hallo, Als ik een bestelling wil plaatsen in mijn nieuwe webshop en ik wil me registreren (met de optie account aanmaak en direct eerste adres) dan wordt het volgende gevraagd: Aanhef Naam Achternaam Email Wachtwoord Geboortedatum --- Volgende vak: Naam Achternaam Adres blabla Hoe kan ik dat dubbele naam gebeuren er uit halen? Bedankt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted October 25, 2012 Share Posted October 25, 2012 Hallo, Als ik een bestelling wil plaatsen in mijn nieuwe webshop en ik wil me registreren (met de optie account aanmaak en direct eerste adres) dan wordt het volgende gevraagd: Aanhef Naam Achternaam Email Wachtwoord Geboortedatum --- Volgende vak: Naam Achternaam Adres blabla Hoe kan ik dat dubbele naam gebeuren er uit halen? Bedankt! Dat kan niet. Het eerste vak is voor de account, het tweede vak voor het adres. die worden gescheiden opgeslagen. het valt hooguit af te vangen met een javascript die de waardes van de een kopieert naar de ander Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts