kynoconcepts Posted October 23, 2012 Share Posted October 23, 2012 (edited) Hallo, Ik heb van een leverancier een mooi excell lijstje gekregen en heb die gekneed tot een import-csv. De producten importeren geen probleem, de combinaties voor de helft... Combinaties iz bvb: Maat:M, Kleur:Zwart; Maat:M, Kleur:Rood; Maat:L, Kleur:Zwart; Maat:L, Kleur:Rood; Maat:XL, Kleur:Zwart; Maat:XL, Kleur:Rood; Maat:XXL, Kleur:Zwart; Maat:XXL, Kleur:Rood; Gek genoeg pakt Prestashop wel de maten maar niet de kleuren, terwijl die er toch echt in zitten. Deze foutmelding krijg ik: Het volgende veld is volgens de validatie methode ongeldigisGenericName: (Attribute->name = Zwart; per taal 6 Iemand een idee??? Edited October 23, 2012 by kynoconcepts (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
AKJV Posted October 23, 2012 Share Posted October 23, 2012 Heb je wel eerst bij de kleurgroep een atrribuut "zwart" aangemaakt? En check of of hoofdletter overeenkomt en of er niet toevallig een spatie voor of erna zit, zowel bij het aangemaakte attribuut als in je CSV bestand. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kynoconcepts Posted October 23, 2012 Author Share Posted October 23, 2012 Dank voor je reactie AKJV en ja, ik heb de attributen allemaal aangemaakt van tevoren, ook kwam alles overeen. Ik heb het inmiddels gevonden: de voorbeeld-file uit PrestaShop geeft aan dat er een " ; " achter moet echter heb ik die weg gehaald en nu doet de import het helemaal goed! OPGELOST DUS! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts